Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Musta reede netimüük lõi rekordi
USA suuremate online-kaubamajade musta reede käive oli kokku 4,47 miljardit dollarit, mis on uus rekord.
Seda on 18 protsenti enam kui eelmisel aastal, teatas Rambler News Service, tuginedes Adobe Digital Indexi andmetele.
Offline-müük küll vähenes, aga mitte märkimisväärselt. RetailNexti andmeil kukkus müük mullusega võrreldes 1,5 protsenti, keskmine väljaminek ostja kohta vähenes 1,4 protsendi võrra.
Eelmisel aastal ei täitnud tänupüha järgne traditsiooniline müügipäev must reede müüjate ootusi, nii et vähese ostuhuvi tõttu pidi mõnigi müüja viimastel tundidel allahindlusprotsenti veel suurendama.
Mustaks reedeks kutsutakse USAs tänupühale järgnevat reedet, mil traditsiooniliselt avatakse jõulumüügihooaeg. Musta reede traditsioon ulatub juba 19. sajandisse.
Tugev online müük kergitas küberesmaspäeva müüginumbrid esmaskordselt üle 3 miljardi dollari piiri. Müüginumbrid lõid päevase online müügi rekordi ning ületasid ka prognoose.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.