Kadi Neemre • 17. detsember 2015
Jaga lugu:

Disney ja Alibaba lõid käed

Foto: EPA

Disney ja Alibaba toovad turule Miki Hiire kujulise seadme, mis võimaldab Hiina tarbijatel ettevõtte filme, telesaateid ja muid meediateenuseid tarbida, teatasid ettevõtted oma ühises avalduses.

Seade, mida saab telekaga ühendada, on eelmüügis saadaval Alibaba ostlemiskeskkonnas Tmall.com 125 dollari eest; seadmega kaasneb aastane DisneyLife teenuse vaatamisõigus, vahendab CNBC. 

Hiina kasutajad saavad filme vaadata, mänge mängida, e-raamatuid lugeda ning Disney laule kuulata. Vajalik on vaid internetiühenduse olemasolu.

Tellijad võivad osta ka Disney kaupa ning plaanida Hong Kongi või Shanghai Disney Resorti külastust. 

Disney jaoks on tegemist tehinguga, mille eesmärgiks on suurendada müüki suurel turul ning samuti saada ligipääs Alibaba hiiglaslikule kliendibaasile.

Alibaba jaoks tähendab samm jätkuvaid jõupingutusi laiendada oma tegevuste e-kaubanduse piiridest väljapoole erinevatesse valdkondadesse nagu pilvandmetöötlus ja meedia.

Hiina gigant teatas eelmisel nädalal, et ettevõte ostab Hong Kongi South China Morning Post ajalehe. Selle aasta alguses omandas Alibaba aga YouTube'i sarnase videoteenuse Youku Tudou.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt