Eesti e-kaubanduse Liit palub vastata küsitlusele, et välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetis ostmisel ja mitteostmise põhjused.
Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused? Kui palju on e-kaubanduse kasutamine kasvanud võrreldes eelmise aastaga.
Eesti e-kaubanduse Liit viis 2015. aasta alguses läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk oli välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viidi läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis.
Liit kordab sel aastal e-kaubanduse uuringut. Uuring on vastamiseks aktiivne 31. märtsini, kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul ning küsimustikule vastamine on anonüümne. Tulemuste kokkuvõte avaldatakse aprillis.
Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastama on oodatud nii sagedased e-ostlejad kui tarbijad, kes pole internetist kunagi ostnud. Vastamisele kulub kuni 10 minutit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ostukaitse OÜ viis internetikasutajate seas aprillis-mais läbi küsitluse, milles selgus, et 24,5% vastanutest ostavad internetis peamiselt ainult hinna tõttu.
Hiljuti Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee tellitud uuringust selgus, et eestimaalastele meeldib veebipoodides ostelda. 84% uuringuile vastanuist on viimase aasta jooksul Eesti või välismaa veebisaitidelt kaupu ostnud.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.