Kaubandus.ee  • 17. veebruar 2016
Jaga lugu:

Aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest!

Foto: Pixaby.com

Eesti e-kaubanduse Liit palub vastata küsitlusele, et välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetis ostmisel ja mitteostmise põhjused.

Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused? Kui palju on e-kaubanduse kasutamine kasvanud võrreldes eelmise aastaga.

Eesti e-kaubanduse Liit viis 2015. aasta alguses läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk oli välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viidi läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis.

Liit kordab sel aastal e-kaubanduse uuringut. Uuring on vastamiseks aktiivne 31. märtsini, kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul ning küsimustikule vastamine on anonüümne. Tulemuste kokkuvõte avaldatakse aprillis.

Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastama on oodatud nii sagedased e-ostlejad kui tarbijad, kes pole internetist kunagi ostnud. Vastamisele kulub kuni 10 minutit.

Vasta küsitlusele SIIN

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt