Autor: Kaubandus.ee • 17. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest!

Autor: Pixaby.com

Eesti e-kaubanduse Liit palub vastata küsitlusele, et välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetis ostmisel ja mitteostmise põhjused.

Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused? Kui palju on e-kaubanduse kasutamine kasvanud võrreldes eelmise aastaga.

Eesti e-kaubanduse Liit viis 2015. aasta alguses läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk oli välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viidi läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis.

Liit kordab sel aastal e-kaubanduse uuringut. Uuring on vastamiseks aktiivne 31. märtsini, kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul ning küsimustikule vastamine on anonüümne. Tulemuste kokkuvõte avaldatakse aprillis.

Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastama on oodatud nii sagedased e-ostlejad kui tarbijad, kes pole internetist kunagi ostnud. Vastamisele kulub kuni 10 minutit.

Vasta küsitlusele SIIN

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700