19. veebruar 2016
Jaga lugu:

Huvi ökotoodete vastu kasvab

Foto: Pixaby.com

Öko- ja tervisekaupade vallas kasv jätkub, sest järjest rohkemad inimesed soovivad oma tervist ja elukvaliteeti toitumise ning elustiili muutmise läbi parandada.

Albero Verde OÜAsutatud 2009Põhitegevus: jaekaubandusOmanikud: Mari-Leen Maasar, Jane PappelTöötajaid 14Koht Gaselli TOPis: 23Käibekasv: 4,24 kordaKasumikasv: 38,8 korda

Pidevalt suureneb taimetoitlaste ja veganite osakaal. Mitmesuguste terviseprobleemide ja allergiate puhul soovitakse samuti turgutada organismi looduslikul viisil, selgitab ökokaubanduses tegutseva Albero Verde juhatuse liige Mari-Leen Maasar.

“Taimetoitlased ja gluteenitalumatusega inimesed hindavad uudset valikut valgurikastest kuivainetest, näiteks pastatooteid erinevatest kaunviljadest. Väga populaarseks on muutunud mitmesugused taimepulbrid, mida saab tarvitada toidulisandina või lisada smuutidesse,” tutvustas ta ökotrende.

Ökokaupu tarbivale inimesele on järjest olulisem ka see, et toiduaine ei oleks lihtsalt öko, vaid et ta oleks ka suurepärase kvaliteedi ja heade maitseomadustega. “Et ökokosmeetika ei oleks mitte ainult looduslik, vaid ka tõhus, et dekoratiivkosmeetika ei oleks tuhm ja maakarva, vaid värviline ja moodne,” lisa ta.

Eesmärk on pakkuda tippkvaliteeti. “Näiteks toiduainete puhul võib maitsevahe tulla sellest, millist vett on kasutatud. Või näiteks piirkonnast, kust tooraine või toode pärineb. Igal maal on teatud toodete valmistamise traditsioonid ja mujal järeletehtu ei saa maitse või kvaliteedi poolest originaaliga konkureerida,” lisas Maasar.

Ta selgitab, et firma kasv ei tulnud ootamatult, tunamullu avati kolm uut poodi ja mullu kinnistati koht turul.

2016. aasta on taas uute investeeringute aasta. Kokkulepped on uute poodide avamiseks, samuti vaadatakse netiäri poole.

Edasiseks kasvamiseks on firma investeerinud uutesse kauplustesse. “Lisaks vajalikele sissemaksetele ja sisustuse soetamisele oli vaja rentida suurem laopind ja suurendada kabavarusid. Kuna töötame paljude tootjatega ettemaksu põhimõttel, siis vajas see kõik põhjalikku kalkuleerimist ja koordineerimist. Otsustasime siiski hakkama saada ilma pangalaenuta ja see meil ka õnnestus,” on Maasar rahul.

Ettevõte peab oluliseks ka investeerimist inimestesse. “Soovime olla selline ettevõte, kuhu meie töötajad tulevad tööle hea meelega. Soovime, et nad oleksid motiveeritud ja tunneksid end olulise osana meie ühisest tervikust,” lisab ta.

Autor: Mariliis Pinn, Äripäeva kaasautor

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt