7. märts 2016
Jaga lugu:

Harrods’i kaubamaja vaateaknad

Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016
Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016  Foto: Harrods

Londoni moenädala raames disainis Harrodsi kaubamaja loominguline meeskond koostöös kaubandusdisaini agentuuri SFD kaksteist temaatilist vaateakent Bromptoni tee äärde.

Vaateakende peateemaks oli „London Calling“ ning elementidena kasutati telefoniputkasid, taksofone ja ruuporeid. Rõivaste rõhutamiseks oli kontrastidena kasutatud must-valgeid elemente ning roosat taustavalgust, mis tõmbab ja kindlustab vaatajate tähelepanu, kirjutab Retail Desing blog.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt