• 07.03.16, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harrods’i kaubamaja vaateaknad

Londoni moenädala raames disainis Harrodsi kaubamaja loominguline meeskond koostöös kaubandusdisaini agentuuri SFD kaksteist temaatilist vaateakent Bromptoni tee äärde.
Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016
  • Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016
  • Foto: Harrods
Vaateakende peateemaks oli „London Calling“ ning elementidena kasutati telefoniputkasid, taksofone ja ruuporeid. Rõivaste rõhutamiseks oli kontrastidena kasutatud must-valgeid elemente ning roosat taustavalgust, mis tõmbab ja kindlustab vaatajate tähelepanu, kirjutab Retail Desing blog.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele