7. märts 2016

Harrods’i kaubamaja vaateaknad

Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016
Autor: Harrods

Londoni moenädala raames disainis Harrodsi kaubamaja loominguline meeskond koostöös kaubandusdisaini agentuuri SFD kaksteist temaatilist vaateakent Bromptoni tee äärde.

Vaateakende peateemaks oli „London Calling“ ning elementidena kasutati telefoniputkasid, taksofone ja ruuporeid. Rõivaste rõhutamiseks oli kontrastidena kasutatud must-valgeid elemente ning roosat taustavalgust, mis tõmbab ja kindlustab vaatajate tähelepanu, kirjutab Retail Desing blog.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354