9.-10. märtsil toimus Londonis Retail Business Technology Expo (RBTE), mis on üks suuremaid kaupmeestele suunatud üritusi Euroopas, kus toimub üheaegselt mess, seminarid, töötoad ja innovatsiooni konkurss. Hansabi kaubanduslahenduste valdkonnajuht Kristo Kaljuvee külastas messi ning tegi kaubandus.ee lugejatele väikese ülevaate messil toimuvast.
- Retail Business Technology Expo (RBTE) Londonis Foto: Kristo Kaljuvee
Samaaegselt toimusid ka Londoni Olympia keskuses Retail Design Expo, mis käsitles kaupluse ostukeskkonna disaini, sisustuse, turunduse ja visual merchandisingu’u teemasid ning Retail Digital Signage Expo, mille fookuses olid ostukeskkonna digitaalsed info edastamise lahendused.
Kaubanduses klienditeeninduse ja turvatehnoloogia lahenduste pakkujana keskendus Kaljuvee peamiselt RBTE ja RDSE ürituste osadele.
2016. aasta messi trendid ja kuumad teemad:
Müügipunktides tarbija käitumise kaardistamise ja analüüsi lahendused. Tarbija käitumise kaardistamiseks kasutatakse 3D liikumissensoreid ja IP kaameraid, tarkvara lahendused teostavad analüüsi ja erinevate mõõdikute abil tõlgendatakse tulemusi. 3D ja virtual reality tehnoloogiate kasutamine kaubandus kontseptsioonide loomisel ja testimisel.Tehnoloogiad kaupluse siseste protsesside automatiseerimiseks, nt. suletud sularaharinglus lahendus, elektroonilised hinnatablood.RFID tehnoloogia põhinevad lahendused:Kliendirahuolu suurendamiseksLisamüügi teostamiseksKaubakaitseksInventeerimiseksNFC makse iseteeninduskioskitele. Võimaldab iseteeninduskioskites kiirelt ja mugavalt teostada NFC makseid.Digitaalsete ekraanide automaatne ja dünaamiline sisuhaldus. Ekraanidel õige sisu esitamine õigele sihtrühmale õigel ajal.E-kaubandus ja piiride ülesed makselahendused.
- Retail Business Technology Expol oli esindatud üle 300 ettevõtte.
- Retail Design Expo üks seminari aladest, ühte kokku toimus üle 70 töötoa ja seminari.
- Retail Dgital Signage Expol osales üle 40 ettevõtte.
- Makselahenduste tootja Ingenico booth`is tutvustati iseteeninduskioski NFC makse kontseptsiooni.
- Suure mõõdulised LED ekraanide kasutatakse ühe enam ka siseruumides.
- Digitaalsete ekraanide valik on laienenud võimaldades kaubanduses kasutada erinevate suurustega formaate ja custom made lahendusi.
- RFID tehnoloogiat kasutav ”tark peegel” aitab kliendil tooteid valida, suhelda teenindajatega ja soovitab kokku sobivaid teisi tooteid.
- Suletud sularahakäitlussüsteemi CashInfinity iseteeninduskassa kontseptsioon. iseteeninduskassa kontseptsioon.
Autor: Kristo Kaljuvee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.