Viimastel päevadel on tarbijakaitseametisse pöördunud palju tarbijaid, kellel on probleeme kauplejaga HeaHind Market OÜ (www.heahind.ee). Tarbijate mured on ajendatud kaupleja poolt lubatud tarnetähtaegadest mittekinnipidamise, kauba tarbijale tarnimata jätmisega ning ostusummade tagastamata jätmise või sellega viivitamisega seoses.

- Tarbijakaitseamet soovitab tooteid mitte tellida Heahind.ee veebist
- Foto: kuvatõmmis
Amet on pöördunud
HeaHind Market OÜ poole ning kohustanud teda esmaspäevaks, 28. märtsiks andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.
Kuniks amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, sealhulgas ettevõtja ülevaade tarbijate ees võetud kohustuste täitmise osas, soovitab amet tarbijatel nende oma majandushuve silmas pidades hoiduda tehingutest heahind.ee veebilehe vahendusel. Tarbijakaitseamet teavitab uute asjaolude ja täiendava info saamisel tarbijaid täiendavalt.
Lisaks juhib tarbijakaitseamet tarbijate tähelepanu, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muuhulgas ka lühinumbrit 1707, mis on tavatariifist kõrgema tariifiga telefoninumber.
Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest nähtuvalt ei pruugi kaupleja telefonile vastata, siis soovitab amet tarbijatel pöörduda HeaHind Market OÜ poole sõlmitud lepingutest tulenevate küsimuste lahendamiseks e-posti teel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!