• 18.04.16, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vali parim müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja

Aita valida parim müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja ning võida tasuta pääse viie parima koolitaja lühiloengule "Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?" Kaubanduse Aastakongressi teisel päeval ehk 13. oktoobril 2016
Teenindajad müügisaalis
  • Teenindajad müügisaalis Foto: Raul Mee
Viiendat sünnipäeva tähistav Kaubanduse Aastakongress kestab esimest korda kaks päeva. Esimene päev, 12. oktoober, on tavapärane kongressipäev, kus esinevad kaubandusettevõtete juhid ja eksperdid nii Eestist kui välismaalt. Lisaks kuulutatakse välja kõige edukamad jae- ja hulgikaubandusettevõtted.
Teine päev, 13. oktoober on täielikult pühendatud müügi ja teeninduse treeningu teemadele. Et teine päev saaks suurepärane, siis selle kava kokkupanekuks on vaja lugejate abi, kes annavad enda hääle parima müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja valimisse.
Palume lugejatel veebiküsitluse käigus valida 5 parimat koolitajat. Lugejate koostatud TOP 5 kuuluvad koolitajad saavad 13. oktoobril võimaluse Kaubanduse Aastakongressi teisel päeva osalejate eest esineda lühiloenguga teemal „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“
Kõikide hääletajate vahel, kes jätavad oma kontaktandmed, loositakse välja 3 tasuta pääset (ühe osaluse väärtus 149 eurot (km-ga 178,80)) 13. oktoobril toimuvale Kaubanduse Aastakongressi teisele päevale.
*kõik kontakti jätnud hääletajad saavad igal reedel oma mailile tasuta Eesti ainsa kaubandustrendide  äriuudiste uudiskirja.
** Hääletada saab kuni 27. aprilli hilisõhtuni. Võitjad kuulutatakse välja 29. aprilli uudiskirjas!
VALI ENDA LEMMIKUD!
 Vajuta lõpus kindlasti SALVESTA!

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.16, 11:23
Tasuta pääsmed koolitajate lühiloengutele võitsid
Parima müügi- ja teeninduskoolitajate hääletusel osales 274 inimest ning kõigi kontakti jätnud hääletajate vahel loosisime välja 3 tasuta pääset 5 koolitaja lühiloengule "Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?" Kaubanduse Aastakongressi teisel päeval ehk 13. oktoobril 2016.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele