Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2016. aasta märtsis 2015. aasta märtsiga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet. Kui jaanuaris kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 8% ning veebruaris aeglustus kasv 5%-ni, siis märtsis aeglustus müügitulu kasv veelgi.

- Apteekide müügitulu kasvas enim võrreldes aasta varasemaga
- Foto: Andras Kralla
2016. aasta märtsis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 494 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta märtsiga võrreldes 6%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), oli müügitulu väiksem kui eelmise aasta märtsis. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 22%) ning posti või interneti teel kaupu müüvates ettevõtetes (kasv 20%).
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta märtsiga võrreldes 1%.
Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis veebruaris langust näitas, pöördus märtsis taas tõusule ning kasvas eelmise aasta märtsiga võrreldes püsivhindades 2%.
Võrreldes eelmise kuuga suurenes märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 12%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal vähenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 1%. 2016. aasta kolme kuuga (jaanuar–märts) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 5,5%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!