Tallinki ja Silja Line’i kaubamärkide all tegutseva reisilaevafirma Tallink Grupp AS-i püsikliendiprogrammi Club One liikmete arv on ületanud kahe miljoni piiri, tõustes sellega regiooni suurimaks.
- Club One kliendikaart kehtib Tallinki ja Silja Line laevadel Foto: Raul Mee
“Club One liikmete märkimisväärne arv näitab usaldust meie firma ja teenuste vastu. Club One programmiga pakume erilist tähelepanu ja mitmesuguseid eeliseid meie sagedastele ja pikaaegsetele klientidele. See programm on kasulik mõlemale osapoolele – oma kliente kuulates teame edasi arendada oma teenuseid ning meie lojaalsusprogrammiga liitudes saavad kliendid osa paljudest headest pakkumistest,” ütles AS-i Tallink Grupp müügi- ja turundusjuht Margus Hunt.
Club One püsikliendiprogramm loodi 7. mail 2007. aastal ning juba 2011. aastaks koondas see miljonit inimest üle maailma. Viimase aasta jooksul tõusis kliendibaas enam kui 10 protsendi võrra. Enamus liikmetest on pärit Läänemere piirkonna riikidest: Soomest, Eestist, Rootsist ja Lätist. Kokku on liikmeid 88 erinevast riigist, sealhulgas näiteks ka Hiinast, Kanadast ja Indiast.
2016. aastast alates on programmiga liitumine tasuta.
AS Tallink Grupp on Läänemere põhjaosa juhtivaid reisilaeva- ja kaubaveo ettevõtteid, mille laevastik koosneb 15 alusest ning mis teenindab kuut erinevat laevaliini. Ettevõte teenindab aastas kuni 9 miljonit reisijat ning annab tööd ligi 7000 töötajale. 2017. aastal toob ettevõte Helsingi-Stockholmi liinile uuendusliku LNG kiirlaeva Megastar, mis tähistab uue keskkonnaohutu ajastu algust selles erakordselt tiheda laevaliiklusega piirkonnas.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.