• 14.07.16, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazoni müügipüha purustas rekordeid

Online edasimüüja Amazon teatas täna, et nende omaloodud püha, Prime Day, müük oli suurim müügipäev, mis ettevõttel iial olnud on.
Amazon
  • Amazon Foto: EPA
Ülemaailmsete tellimuste maht kasvas enam kui 60% võrreldes eelmise Prime Day müügiga.
USAs kasvas tellimuste hulk enam kui 50%.
Amazoni aktsiad tegid väikese tõusu, kasvades ligi 752 dollarile aktsia eest börsi kauplemispäeva alguses.
Amazon pakkus terve päeva jooksul erinevaid soodushindadega tooteid, sh 800 lühiajalist “välkpakkumist”.
Edasi müüja sõnul säästsid registreerunud kasutajad enam kui poole võrra võrreldes eelmise aasta Prime Day müügiga.
“Peale eilseid tulemusi teeme me seda kahtlemata uuesti,” sõnas Amazon Prime’i asepresident Greg Greeley.
Ka teised edasimüüjad lootsid Prime Day müügi pealt kasu teenida ning tegid oma kampaaniad. Muuhulgas korraldas soodusmüügi Wal-Mart, mis muuhulgas kaotas selleks nädalaks 50 dollarilise miinimumarve, mis tagab kauba tasuta kohaletoomise.
Amazon müüs Prime Day müügi käigus enam kui 90 000 telerit ning enam kui kaks miljonit mänguasja.
Tellimuste arv suurenes võrreldes eelmise aastaga ka läbi ettevõtte mobiilirakenduse, kasvades enam kui kaks korda.
Müügipäeva eesmärgiks on julgustada kliente registreeruma Prime müügiks ning registreering tagab ühtlasi tasuta kauba kohaletoimetamise. Liikmed peavad kuus maksma 10,99 dollarit ning aastane liikmemaks on 99 dollarit.
Consumer Intelligence Research Partnersi andmetel kulutavad Prime liikmed Amazonis keskmiselt 1200 dollarit aastas ning mitteliikmed keskmiselt 500 dollarit.
Autor: Kadi Neemre, kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele