• 16.09.16, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

9 reeglit, kuidas e-pood saab enda müüki maksimeerida

Internetiturundus agentuuri Pixalione asutaja Fabrice Alizon tõi Paris Retail Weekil välja 9 kuldreeglit, mida iga e-kaupmees võiks kasutada, et enda kaupluse käivet maksimeerida.
9 reeglit, kuidas e-pood saab enda müüki maksimeerida
  • Foto: Pixabay.com
Ärge pange kogu oma eelarvet veebisaidile, kuid võtke eeskujuks oma ala parimad nagu näiteks Amazon.Investeeri neisse kanalitesse, mis toovad kõige rohkem kliente ja raha. Digitaalturunduse põhilisteks kanaliteks on, kust kliente tuleb on otse külastused, e-post, otsing, viited, sotsiaalmeedia ning reklaamid. USAs töötavad kõige paremini näiteks otsing, otse külastused ja kolmandate isikute viited sinu saidile. Neljandal kohal on alles sotsiaalmeedia.Panusta hästi ülesehitatud saidile. Vaata, kuidas loogiliselt ja mugavalt on kokku pandud esileht, kategoorialehed, tooted ning tugilehekülg. Kas klient leiab sealt kiiresti info ning vajalikud tooted?Analüüsi enda veebikauplust igast küljest.Vaata, kuidas on paigutatud veebi tugilehed. Kuidas on sul pakutavad teenused kirjeldatud, kuidas esitletud KKK (klientide korduvad küsimused). Vaata hoolikalt, kuidas need on saidile paigutatud ning kas klient suudab need kiiresti üles leida ning saab sealt juba enda küsimustele vastused.Tee vajadusel suur plaan saidi ümberprojekteerimiseks. Kuid enne seda tee kindlaks, et muudatuse tagajärjel ei jää kliente vähemaks. Muudatuse käigus keskendu ka kindlasti SEO’le.Tunne enda konkurente. Võrdle konkurentide veebilehti enda omaga. Oluline on teada, kus konkurendid paiknevad, millised on nende tegevused, nõrgad küljed ja strateegia.Tee igale tegevusele suur plaan, ning kirjelda täpsemalt, kuidas sa seda kasutama saad hakata. SEO, kliendikaart, SEA (search engine advertising).Analüüsige enda veebilehe efektiivsust: sooritust, omadusi, liikluse kvaliteeti, conversion rate’i ja veebilehe internetis käitumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele