Maxima katsetab paaris kaupluses võimalust asendada hommikusel avatunnil ja kaupluse viimasel lahtiolekutunnil kassiiride töö iseteeninduskassadega, kirjutab Delfi.

- Maxima iseteeninduskassad Foto: Maxima Eesti
Maxima katsetab paaris kaupluses võimalust asendada hommikusel avatunnil ja kaupluse viimasel lahtiolekutunnil kassiiride töö iseteeninduskassadega.
Näiteks on Maxima kommunikatsioonijuhi Katja Ljubobratetsi sõnul sellist töökorraldust proovitud Viimsi Maximas, kus hommikul kell 8-9 ja õhtul 21-22ni pole tavakassades ainsatki teenindajat ning klientide päralt on vaid iseteeninduskassad.
Esialgu veel testimisel olevat töökorraldust plaanitakse edaspidi rakendada ka teistes kauplustes.
Ljubobratetsi sõnul võimaldab see kassiiridel tegeleda neil töötundidel, mil kliente palju pole, teiste tegevustega ning samuti populariseerib see iseteeninduskassade rohkemat kasutamist. Loe pikemalt
Delfist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.