• 05.04.17, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Märtsis kasvas Eesti uute sõiduautode turg 10,4%

Rahulikumalt möödunud veebruari järel tegi uute sõiduautode turg Eestis taas suure tõusu kasvades 2016. aasta märtsiga võrreldes 10,4%.
Märtsis kasvas Eesti uute sõiduautode turg 10,4%
  • Foto: EPA
Märtsis müüdi Eestis kokku 2232 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta müügi 211 auto võrra. Esimese kvartali jooksul on Eestis müüdud 5869 uut sõiduautot ehk eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8,1% enam.
Erinevate segmentide võrdluses müüdi märtsis enim väikeautosid, mille osakaal kogu müügist oli 21,6%. Hästi läksid kaubaks ka keskmised ja väiksemad maasturid, nende osakaal oli vastavalt 19,4 ja 18 protsenti. Märtsis osteti klientide poolt ka 6 elektriautot. Eksporti läks 172 sõiduautot.
Esikolmiku automarkide võrdluses moodustasid märtsis Toyota (436 müüdud sõiduautot), Škoda (292) ja Renault (148). Mudelitest oli populaarseim Toyota Avensis 115 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota RAV4, vastavalt 113 ja 99 autoga.
Tõusulainel jätkas märtsis ka tarbesõidukite müük, milliseid anti klientidele üle 473 ehk 4,2% rohkem kui mullu märtsis. Esimese kvartali kokkuvõttes on Eestis müüdud 1436 uut tarbesõidukit ehk 9,8% võrra enam kui möödunud aasta samal perioodil. Markidest oli edukaim Citroen 64 sõidukiga, järgnesid Renault 59 ja Peugeot 47 tarbesõidukiga. Veokite segmendis tegi märtsis parima tulemuse 40 müüdud veokiga Volvo, järgnesid Scania 33 ja Mercedes-Benz 9 veokiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele