Eurostati novembrikuu jaemüügistatistikast selgub, et ainsana näitas langusmärke müük Eestis.
ELis tervikuna kasvas jaemüük 2,7 ning euroalas 2,8 protsenti, võrreldes kuu varasemaga tõusis see Euroopas 1,5 protsenti. Nii aastases kui ka kuises võrdluses registreeriti ainus langus Eestis.
Põhirolli kandis ELi aastases võrdluses tööstuskaupade müük, mis on kasvanud 4,1 protsenti. Olulisel kohal oli tõus riidekaupade müügis, posti ja interneti teel müüdud kaupade maht kasvas aastaga 12,4 protsenti. Toidule ja alkoholile langes osaks 1,6protsendiline ja autokütusele 0,2protsendiline kasv.
Eriti jõudsat kasvu nähti Rumeenias, kus jaemüügi tõus ligines 11 protsendile, Poolas ja Maltal tõusis jaemüük üle 7 protsendi.
Eestis oli jaanuari algul avalikustatud jaemüügi statistika järgi languse taga mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted, kus müügitulu vähenes hinnatõusu märgatava kiirenemise mõjul 2016. aasta novembriga võrreldes 9 protsenti.
Analüütikute hinnangul ongi kaupade jaemüük olnud viimasel ajal aeglane, selles on oma osa hinnatõusul ja oma osa suurematel kulutustel teenustele ja koduostudele.
Autor: Kristjan Pruul, Äripäev
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
3
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Viimased uudised
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele