Jaemüügikett PEPCO, mis praegu tegutseb mitmetes Kesk-Euroopa riikides, laieneb Eestisse ja kavatseb oma esimesed kauplused siin avada juba 2018. aasta juunis. Kauplustesse hakatakse personali värbama veebruaris.
"Meil on väga hea meel teatada, et PEPCO laieneb veel ühte Balti riiki. Alates juunist saavad Eesti kliendid külastada meie kauplusi," ütles ettevõtte Kesk- ja Ida-Euroopa juht Marcin Stanko. Nad on kindlad, et nende tooted pälvivad kohalike klientide huvi. "Ühtlasi ootame koostööle kõiki, kes samuti soovivad pakkuda klientidele parimaid ostuvõimalusi madalaima hinnaga ja jagavad selliseid meie jaoks väga olulisi väärtusi nagu austus, ausus, koostöö, arendamine ja entusiasm," sõnas ta.
Tallinnas kavatseb PEPCO avada oma esimese kaupluse käesoleva aasta juunis.
Esimesel tegevusaastal kavatseb ettevõte avada Eestis 13 kauplust ja suurendada kaupluste arvu 2020. aasta lõpuks 26ni.
PEPCO kauplused hakkavad asuma üle Eesti, peamiselt rohkem kui 10 tuhande elanikuga linnades. Aastaks 2020 peaks ettevõte Eestis andma tööd rohkem kui 200 inimesele. Ühtlasi kutsub ettevõte koostööle kinnisvaraomanikke, kellel on huvi pikaajaliselt välja rentida äripindu suurusega ligi 500 m2.
PEPCO on Euroopa jaemüügikett, mis pakub oma klientidele soodsa hinnaga meeste-, naiste- ja lasteriideid, aluspesu, aksessuaare, mänguasju, kodukaupu, kodutekstiili jms. Hetkel on ettevõttel üle 1300 kaupluse Tšehhis, Horvaatias, Ungaris, Poolas, Slovakkias, Sloveenias, Rumeenias ja Leedus.
Märtsis kavatseb PEPCO avada oma esimese poe Lätis. Alates PEPCO brändi loomisest 2004. aastal on ta võitnud klientide suure poolehoiu ning pidevalt laiendanud oma tegevust Kesk- ja Ida-Euroopas.
Ühes kuus külastab PEPCO kauplusi Euroopas rohkem kui 12 miljonit klienti. PEPCO annab tööd 12 000 inimesele kaheksas riigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Poola odavate rõivaste ja kodutarvete kett Pepco plaanib laieneda Leetu ning avada esimese kaupluse seal detsembris; ettevõte loodab, et Leetu laienemine on hüppelaud teistesse Balti riikidesse ning otsib partnereid.
Jaemüügikett Pepco avab juuni alguses oma esimesed kauplused Eestis ning Magistralis ja Nautica keskuses avatavad poed on ühed esimesed.
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.