Juba aastaid on märtsikuus suunatud tähelepanu heale klienditeenindusele. „Hea Teeninduse Kuu kampaania on kahtlemata tänuväärne ettevõtmine, mille raames saavad klienditeenindajad tavapärasest rohkem tähelepanu ja kiitust silmapaistva töö eest,“ rääkis Abc Supermarketsi arendusspetsialist Triinu Vapper. Ta lisas, et nende eesmärk on lisaks tunnustamisele premeerida parimaid klienditeenindajaid ka rahaliselt.
„Rahaline preemia paneb töötajaid rohkem pingutama veelgi parema teeninduse nimel.“ Vapper tõi välja, et Abc Supermarketsi kampaania „Premeeri teenindajat“ juures on oluliseks nüansiks see, et parim klienditeenindaja valitakse kauplust külastavate klientide poolt, mitte ei tee seda kaupluse juhataja või juhtkond.
Eelnevatel aastatel on ettevõte osalenud ka Hea Teeninduse Kuu kampaanias, kuid sellel aastal otsustati kampaaniaga mitte liituda ja keskenduda „Premeeri teenindajat“ kampaaniale.
Tegemist on ettevõtte jaoks uue kampaaniaga, mis leiab aset sellel aastal esimest korda. „Plaanime seda ka edaspidi teha kord aastas,“ sõnas Vapper. Kaupluste töötajad on kampaaniale väga avatud ning Vapperi hinnangul motiveerib ja paneb antud kampaania neid ka rohkem pingutama.
Iga kaupluse parim töötaja saab preemiaks 100 eurot brutotasuna.
Abc Supermarkets on eestimaine ettevõte, millel on 19 kauplust Tallinnas, Pärnus ja Tartus. Kaubamärkideks on Delice Toidupood, Solaris Toidupood ja Comarket. Ettevõttes töötab 440 inimest.