Tema sõnul muutuvad Hansaposti äri Hobby Halliga ühinemisel eelkõige mastaabid. „Meil saab koos Hobby Halliga olema üle miljoni kliendi Eestis, Lätis ja Soomes.“
Rajuri rääkis, et ühinemisega seoses füüsilisi kauplusi juurde ei tule, aga pikas plaanis kaaluvad nad uute kaupluste rajamist nii Eestis, Lätis kui Soomes. Hetkel on Hansapostil üks kauplus Järve Selveris ning Hobby Hallil kolm kauplust Soomes.
„Hansapost on olnud kogu aeg kasvule orienteeritud ning meil on olnud huvi toimetada rahvusvaheliselt,“ ütles Rajur. Tema sõnul annab Soome legendaarse kaubandusettevõttega ühinemine tohutu potentsiaali. „Soome e-kaubanduse maht on nii absoluutnumbrites, kui protsentuaalselt Eestiga võrreldes palju suurem.“ Soomes on e-kaubanduse osakaal kogu kaubandusest 10% ja Eestis on see üle 3%.
Hansapostil pole plaanis Hobby Halli kauplust eraldienda veebipoe sisse tekitada, kuid ettevõtte sortiment läheb palju laiemaks. „Meie e-poodi tulevad uued kaubamärgid ja tootegrupid,“ sõnas Rajur. Lisaks on neil plaanis tugitegevusi ühildada ning efektiivsemaks muutuda. „Üleöö ei juhtu midagi, aga edaspidi arendame IT-süsteeme ühiselt.“
Hansaposti sortimenti lisandub nii päris uusi kaubamärke, kui ka laieneb juba mitme olemasoleva kaubamärgi valik. „Kuna Hobby Halli tänasele suuromanik SGN Group on Rootsi suurima spordikaupade keti omanik, siis laieneb märkimisväärselt spordi- ja vabaajakaupade osakond. Samuti on oluline rõhk kvaliteetsel mööblil ja kodukaupadel,“ rääkis Hansaposti juhatuse liige.
Ettevõtte eesmärk on ühiselt jõuda järgmisel aastal 100 miljoni eurose käibeni. „Eestis oleme juba kolm aastat järjest kasvanud 30-40 protsenti aastas, sarnane kasv kindlasti jätkub,“ sõnas Rajur. 2017. aastal oli Hansaposti käive 29 miljonit eurot.
Täna teatasid Hansapost ja Hobby Hall ühinemisest ning ühisettevõtte rahvusvaheline käive ületab 80 miljonit eurot.