• 06.04.18, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IKEA avab esimese kaupluse linna südames

Rootsi mööbligigant Ikea plaanib avada esimese linna südames paikneva kaupluse. Kauplus tuleb Viini läänes asuva raudteejaama lähedusse.
IKEA Viini kesklinnas
  • IKEA Viini kesklinnas Foto: Zoom VP.at
Ikea palus 9 arhitektil kavandada neile linnasüdames asuva kaupluse projekt. Ettevõttele meeldis Viini arhitektide projekt „Querkraft“ nii palju, et nad kutsusid samad inimesed seda projekti arendama, kirjutab Across Magazine. Tänaseks on see projekti põhitalasid.
„Viimased kuud oleme väga tugevalt töötanud hoone idee loomisega, mis oleks atraktiivne kohtumispaik kõikidele ja samal ajal vastaks inimeste jätkusuutlikkuse ja ettevõtte kontseptuaalsetele õuetele,“ ütles IKEA kinnisvarahaldaja Rodolphe de Campos.
Muutuv tarbijate käitumine
Viini kesklinna IKEA saab olema totaalselt teistsugune, kui ettevõte varasemad kauplused. Antud pinnal leiavad kliendid mitmeid huvitavaid lahendusi, mis nõuavad uusi lähenemisviise.
Üks eripära on see, et seal saab näha ja proovida kõike, mis ettevõttel pakkuda on, kuid osta saab ainult kaasaskantavaid tooteid, mida on mugav metroo peale võtta, kanda jala või jalgrattaga. Kontseptsiooni kohaselt saab muid tooteid tellida ja need tarnitakse kiiresti soovitud aadressile.
Selle kontseptsiooni loomise põhjus on mobiilsus ja ostukäitumise muutused. IKEA vastab neile muutustele ning kuna paljudel Viinis asuvate linnaosade elanikel ei ole enam autosid, siis kaupluse asukoht on ideaalne, sest seal saavad kokku kaks metrooliini, mitmed trammiliinid, rongid, rattateed kui ka jalakäiguteed.
Samuti on muutunud tarbijakäitumine, inimestele meeldib ostelda, proovida uusi asju, katsuda ja testida ning konsulteerida spetsialistidega. Kuid inimesed ei soovi ise enam suuri oste koju viia, vaid eelistatakse, et see nende eest ära tehakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele