Autor: Kaubandus.ee • 16. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EAS viis Eesti ettevõtted Aasia suurimale toiduinnovatsiooni messile

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldas riikliku ühisstendi Shangais toimuval toidu- ja joogisektori messil SIAL China 2018, kus Eesti ettevõtetest osalevad EBM Grupp, Heimtal Spirits, A. Le Coq, Saku Õlletehas, Balsnack, Revala, Vigala Piimatööstus ja Koch. Toiduainetööstuse mess toimub 16.–18. maini.

„SIAL China on aasta-aastalt kasvanud ja kindlustanud oma positsiooni kui juhtiv rahvusvaheline mess toiduainetööstuse professionaalidele. Tegemist on Aasia suurima toiduinnovatsiooni messiga, mis pakub võimalust nii kohalikule kui ka rahvusvahelisele ettevõtlussektorile laiendada turustusvõimalusi ja suurendada rahvusvahelist koostööd toiduaine- ja joogitööstuses,“ ütles EASi ettevõtluse keskuse direktor Tanel Rebane.

Messi raames toimuva innovatsioonikonkursi SIAL Innovation 2018 kümne finalisti hulka valiti ka Eesti ettevõtte Revala OÜ jäätisepulber. Revala juhataja Rein Viilu sõnul on nad pikalt koostööd teinud teadus-arenduskeskuse BioCC-ga, et teha jäätisepulbrist tervislikum toode. Ühe näitena tooteinnovatsioonist toob Viilu välja probiootikumide lisamise jäätisepulbrisse.

„SIAL China messile läheme ootustega leida uusi edasimüüjaid just Hiina turule. Hiina on jäätise jaoks kiiresti arenev turg ning uuendusmeelsed hiinlased on nišitoodetest väga huvitatud,“ võttis Viilu oma ootused kokku.

Seda kinnitab Hiina majanduse struktuuri muutumine ja siseriikliku tarbimise suurenemine. Trendid nagu linnastumine, sissetulekute suurenemine, laiema keskklassi tekkimine ning keskkonna- ja tervisealase teadlikkuse tõus mõjutavad tugevalt hiinlaste tarbimisvõimalusi ja -harjumusi ning tekitavad vajaduse uute toodete ja teenuste järele. Sellest tulenevalt on Eesti ettevõtetel ka paremad võimalused Hiina turule sisenemiseks.

EAS koos Eesti ettevõtjatega käis messil ka eelmisel aastal, kui messist võttis osa 3200 eksponenti 67 riigist ning 80 000 külastajat. Sel aastal oodatakse üle 110 000 külastaja ja 3400 eksponendi. Mess toimub 13 hallis ja rohkem kui 160 000 ruutmeetril. Eesti stend asub kolmes hallis.

Messil osalemist kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757