• 15.06.18, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

mTasku on osutunud populaarseks

Selle aasta alguses alustanud mTasku uudne mobiilimakse on osutunud populaarseks ja mugavaks makselahenduseks, millega on sooritatud 2,2 miljoni euro eest oste.
mTasku
  • mTasku Foto: Egert Kamenik
mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ja Telia koostöös valminud ning LHV panga maksetarkvarale tuginev uus maksevõimalus, mis võimaldab sisestada oma panga- ja kliendikaartide andmed telefonis olevasse rakendusse. Seejärel piisab mTaskuga liitunud kauplemiskohtades ostu eest tasumiseks vaid telefonist – maksmiseks tuleb skannida kassal olev QR-kood või kasutada NFC-kiipi.
„Tegu on maksevõimaluste kaasaegseima suunaga ning oleme rõõmsad, et meie uuendustega kaasas käivad kliendid on selle nii kiiresti omaks võtnud. Tänaseks on oma Partnerkaardi mTaskusse paigutanud juba rohkem kui 15 000 inimest ning Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes on sooritatud üle 130 000 mTasku makse,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Puusepa sõnul on lähikuudel kindlasti oodata mTasku kasutajate ja maksete hulga jätkuvat tõusu, sest just suvises kerges riietuses on eriti mugav poes sisseoste teha mobiiltelefoniga, mitte rahakotti kaasas kanda.
„Meil on alguses peale plaanis olnud mTasku arendada niikaugele, et klientidel oleks võimalik ka selle rakenduse kaudu tooteid skaneerida,“ ütles Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats, ning ta lisas, et see võtab veel aega. Tema sõnul on nad Kaubamajas võtnud selge suuna digilahenduste arendamise poole, kuna kliendid ootavad neid. See on ka üks põhjus, miks nad ei ole tulnud välja võimalusega kaupluse kassast sularaha väljavõtmisega. „Sularaha hulk väheneb ning kõikide Selverites ja Kaubamajades on sularahaväljavõtmise aparaadid olemas.“
Järgmised lahendused, mida Kaubamaja plaanib mTasku rakenduses rakendada on töötajate läbipääsus süsteem, klientidele personaalsete pakkumiste saatmine, klientide poolne tagasiside ettevõttele, järjekorra numbri võtmine toidukaupluses. „Samuti arendame hetkel veebipoes mTasku makselahendust,“ sõnas Paats.
Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Tarmo Kärsna avaldas heameelt, et mTasku on end igapäevase mobiilimakselahendusena juba kohalikul turul tõestanud. „Mai lõpuks ületas mTaskuga sooritatud maksete summa 2 miljoni euro piiri ning meil on hea meel näha, et koostöös heade partneritega jõuavad mobiilimaksed järjest suurema hulga eestimaalasteni. Loodetavasti saame juba lähimas tulevikus teha sama positiivse kokkuvõtte ka mTasku uue lahenduse ehk annetusvõimaluste kohta,“ märkis Kärsna.
Kärsna lisas, et suvel liitub mTaskuga suur tanklakett ning nad töötavad selle nimel, et rohkem kaupmehi leiaks mTaskust. „Meie eesmärk on, et suuremad jaeketid oleksid liidestatud.“ Tema sõnul on antud lahenduse suurimaks väärtuseks see, et kliendil on näha tehingute ajalugu ning neid hoitakse seal 2 aastat. Teine oluline väärtus on Kärsna hinnangul see, et seal sees on ka lojaalsuskaart.
mTasku uus annetamise lisafunktsioon muudab annetamise võimalikuks ka olukordades, kus sularaha pole või internetipanka sisselogimine on keeruline. Nii avanevad mTaskuga liitunud heategevusorganisatsioonidele senisest laiemad võimalused annetuste kogumisel ja heategevuskampaaniate loomisel.
mTaskus on täna lisaks Kingitud Elu ja Tallinna Lastehaigla Toetusfondile võimalik teha annetusi mitmetele teistele heategevusorganisatsioonidele nagu näiteks SOS Lasteküla Eesti Ühing, Eesti Toidupank, Eesti Lasterikaste Perede Liit ja EELK, peagi on liitumas ka Tallinna Loomaaed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele