Autor: Maarit Eerme • 20. juuli 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uute supertoidusegude ambitsioonikas plaan

Be More Superfoods tegevjuht ja asutaja Kirti Asperk ootab esimese 10 kuu käibeks 250 000 eurot, mis on suhteliselt ambitsiooniks plaan ning see saab teostuda ainult sellisel juhul, kui sügisel uued välja tulevad tooted hakkavad samuti edukalt müüma.
Be More supertoidusegud Rimi kaupluses
Foto: Maarit Eerme

Ettevõtte tegevjuhi ja asutaja Kirti Asperki sõnul sai Be More supertoidusegud alguse tema enda vajadustest. „Olen ettevõtteid juhtinud ning tahtsin seekord ise midagi luua. Kuna olen olnud kogu aeg kiire elustiiliga, siis tuli pidevalt mõelda, mida süüa ja milliseid vitamiine omastada.“ Eelmise aasta suvel tekkis tal mõte, et enda peal kogetut võiks ka teistele jagada. Sellest sündiski Be More Superfoods. Ettevõte registreeriti 20. septembril 2017 ning esimesed reaalsed müügid tehti käesoleva aasta veebruaris.

Tooted tehti valmis koostöös toitumisnõustajatega ja Be More Superfoodsi tootearendaja Triin Gede’ga, kellel on selles vallas magistrikraad. „Iga supertoidusegu on erineva funktsiooni jaoks ning hetkel on meil valikus viis erinevat supertoidusegu,“ ütles Asperk.

Be More kasutab toodetes kokku üle 20 erineva supertoidu, mis tuleb neljalt erinevalt kontinendilt. Samuti kasutavad nad toodetes Eesti toorainet.

Asperk rääkis, et nad teevad hankijatega suure eeltöö ära, sest soovivad kvaliteedi osas kindlad olla. „Vaarikal ja vaarikal ning peedil ja peedil on teinekord väga suur maitse erinevus. See on ka üks põhjus, miks ostame tooted otse, mitte läbi vahendaja.“

Väike tootepakend on olnud edukas

Asperk rääkis, et nad otsustasid toodetest ka väikepakendid teha, kuna toode on hinnatasemelt keskmisest kallim ning klientidel on võimalus väikese pakendi peal maitse ära proovida.

„Kui müüki vaadata, siis oleme õige otsuse teinud. Seda väikest pakki saab igale poole kaasa võtta ning väikesest pakist jagub 3-4 korraks. Suurest pakist umbes 20 korraks,“ ütles ta.

„Tervislikkus on alles tõusutrendis ning kõik inimesed ei saa veel päris täpselt aru supertoidu definitsioonist,“ ütles ta ning lisas, et tegemist on väetoiduga, kus on palju mineraale, vitamiine ja kiudaineid.

Ettevõtte visioon on toota tervislikke tooteid ning sellel aastal lubas Asperk, et tuleb veel uusi tooteid välja. „Teeme hetkel tootmises katsetusi ning uued tooted võiksid turule tulla juba hiljemalt oktoobris.“

Tarbijad ja kaupmehed on toote hästi vastu võtnud

Suve keskpaigaks on ettevõtte tooted müügis juba ligi 80 erinevas müügipunktis ning bemore.ee veebipoes ja Amazon UKs. „Hakkame lähiajal enda tooteid müüma ka Saksamaa, Itaalia, Hispaania, Prantsusmaa Amazonis. USA on ka mõttes, kuid sellega läheb veel aega.“ Asperki sõnul on nende veebipoest võimalik kaupa tellida viiekümnesse erinevasse riiki ja tooted jõuavad erinevatesse maailma otsadesse ühe kuni kahe päevaga.

Be More Superfoods soovib koostööd teha ka ettevõtetega, kes võiks töötajatele korraldada tervisepäevi. „Enda sotsiaalmeedia kanalis räägime ka sellest, et supertoidupulbrid ei sobi ainult smuutide sisse vaid ka pudrutele, müslisse, jogurtisse ning keefiriga segades. Toodete kasutamisvõimalusi on väga palju.“

Supertoidusegude müük on viie kuu jooksul olnud edukas ning inimesed on need tooted väga hästi vastu võtnud.

Asperki sõnul on toodetega jaeketti saamine keeruline, kuna seal on kindlad sortimendi vahetuse perioodid, kui kategooriaid üle vaadatakse. Tavaliselt on see üks kord aastas. „Minu eesmärk on veel laieneda. Eestis on see veel võimalik, sest mõnes suuremas ketis meie tooteid veel ei ole.“ Samuti mõtlevad nad koostööle erinevate söögikohtade ja spordiklubidega.

Ta rääkis veel, et mõnele jaeketi ostujuhile tuli helistada umbes 30 korda, et mingigi vastus saada. Täna ootab aga Asperk mõningatelt Baltikumi kui ka Skandinaavia jaekettidelt vastuseid sortimenti sisse saamise kohta.

Asperk paneb väga südamele seda, et kõik, mida jaeketile lubad, siis see tuleb ka ära teha, sest vastasel juhul kui toode ei müü, visatakse sind sortimendist välja.

Be More toodete turundus on mitmetahuline. „Teeme kauplustes degusteerimisi, turundame sotsiaalmeedias ning teeme Eestis ka traditsioonilises meedias reklaami.“

Erinevus konkurendiga

Kolm aastat tagasi tuli turule supertoidusegude tootja Boost Yourself. Täna on Be More tulnud nende kõrvale ning kui küsida Asperki käest, kuidas nad konkurendist erinevad, siis ta ütles, et peamine erinevus on pakendite suuruste erinevus. „Me pakume tooteid 150g ja 30g pakendites.“ Teise erinevusena tõi ta välja, et toodetel on teistsugused maitsed.

Asperk kiidab, et Boost Yourself on väga tubli tööd teinud. „Ootame esimese 10 kuu käibeks 250 tuhat eurot, mis on suhteliselt ambitsioonikas plaan. Järgnevate aastate müügiplaanid on kordades suuremad, kui selle aasta omad,“ avalikustab Asperk natuke ettevõtte plaane.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757