Alates kevadest on Baltika Grupi uue loovjuhina tegev pikaajalise reklaami- ja produktsioonikogemusega Anne Vetik.
Eesti moe- ja aksessuaaridisaini tutvustava saate „Kapist välja“ juhina tuntust kogunud Vetik töötab välja viie Baltika brändi - Baltman, Ivo Nikkolo, Monton, Mosaic ja Bastion - reklaamkampaaniaid ning vastutab nende visuaalse identiteedi eest. Esimesi olulisemaid terviklahendusi on võimalik näha juba peatselt seoses värskete sügiskollektsioonidega.
Enam kui 10 aastat tagasi agentuuris Vatson Wunderman loovjuhina alustanud, seejärel agentuurides Idea AD ja DDB Estonia enda karjääri jätkanud Vetik on hariduselt kunstiteadlane ning aktiivne kunsti- ja kultuurikriitik, kes panustab ka vabakutselise ajakirjanikuna nii Eesti Ekspressi kui Postimehe külgedele. Olles üks esimesi naisloovjuhte Eestis, on ta võitnud rohkelt reklaamiauhindu kodumaal (sh loovusfestivalilt Kuldmuna) ja rahvusvahelistelt konkurssidelt.
Lisaks on Anne Vetik sõltumatu moe- ja kultuuriajakirja Slacker väljaandja ja peatoimetaja. 2016. aastal andis ta välja raamatu „Lolle küsimusi pole olemas“.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.