Kaubandus.ee  • 26. juuli 2018
Jaga lugu:

Anne Vetikust sai Baltika loovjuht

Alates kevadest on Baltika Grupi uue loovjuhina tegev pikaajalise reklaami- ja produktsioonikogemusega Anne Vetik.

Foto: Virge Viertek

Eesti moe- ja aksessuaaridisaini tutvustava saate „Kapist välja“ juhina tuntust kogunud Vetik töötab välja viie Baltika brändi - Baltman, Ivo Nikkolo, Monton, Mosaic ja Bastion - reklaamkampaaniaid ning vastutab nende visuaalse identiteedi eest. Esimesi olulisemaid terviklahendusi on võimalik näha juba peatselt seoses värskete sügiskollektsioonidega.

Enam kui 10 aastat tagasi agentuuris Vatson Wunderman loovjuhina alustanud, seejärel agentuurides Idea AD ja DDB Estonia enda karjääri jätkanud Vetik on hariduselt kunstiteadlane ning aktiivne kunsti- ja kultuurikriitik, kes panustab ka vabakutselise ajakirjanikuna nii Eesti Ekspressi kui Postimehe külgedele. Olles üks esimesi naisloovjuhte Eestis, on ta võitnud rohkelt reklaamiauhindu kodumaal (sh loovusfestivalilt Kuldmuna) ja rahvusvahelistelt konkurssidelt.

Lisaks on Anne Vetik sõltumatu moe- ja kultuuriajakirja Slacker väljaandja ja peatoimetaja. 2016. aastal andis ta välja raamatu „Lolle küsimusi pole olemas“.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee