Ehnbagelil on suur kogemus jaekaubanduses ning digitaalse müügi edendamises. Lindexi jätkuvaks arenemiseks on tema võime teha tulemusi ning arendada äri, keskendudes just klientide kogemusele.
„Ma olen tõesti väga rõõmus, et ma saan olla osa sellest firmast. Kaubanduses ja Lindexis toimuvad muudatused, mis keskenduvad hetkel peamiselt digitaliseerimisele ja klientide muutuvale ostukäitumisele. Lindexi areng on teinud juba praegu suure sammu ning ootan juba, et saaksin arendustöid jätkata,“ ütles uus tegevjuht Susanne Ehnbage.
Moetööstus on viimastel aastatel keskendunud kasumlikkuse ja konkurentsivõime tõstmisele. Lindex on püüdnud keskenduda digitaalse ostukogemuse loomisele, klientide tähelepanu tugevdamisele ning üldise ostukogemuse parandamisele. Jaemüügivõrgu arendamisel on strateegiliseks küsimuseks klientide vajaduste ja soovide täitmine. Nende osana soovib Lindex muuta kahjumlikud kauplused töötavaks ning pakkuda klientidele uusi kontseptsioone ja teenuseid.
„Edu alus on klientide soovide realiseerimine ja nende ootuste ületamine. Näen ettevõttes väga suurt pühendumist ja mõnusat ärikultuuri,“ ütles Ehnbage.