• 30.08.18, 08:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta juulis eelmise aasta juuliga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet.
Juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes
  • Foto: Raul Mee
2018. aasta juulis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 624,1 miljonit eurot.
Kaubandusettevõtete müügitulu
Infogram
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta juuliga võrreldes 5%. Müügitulu suurenes viie ja vähenes ühe tegevusala kauplustes. Ühe tegevusala kauplustes jäi müük eelmise aasta tasemele. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Müügitulu suurenes veel ka posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes (kasv 11%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 8%), muudes spetsialiseerimata kauplustes nn kaubamajades, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kasv 7%) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 3%). Müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjadega. Kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga samale tasemele.
Toidukaupade kaupluste müügitulu jäi 2017. aasta juuliga võrreldes samale tasemele.
Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 3%.
Võrreldes eelmise kuuga suurenes juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu 3%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1%. 2018. aasta seitsme kuuga (jaanuar–juuli) jäi jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes samale tasemele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele