1. Kui käite reisil, varastage julgelt! Ideid, mida jaekettides müüakse ja kuidas. Enamus asju on juba kusagil välja mõeldud.
2. Jaekettides oma toote müügi algus on lihtne. Näiteks erilised käsitööõlled. Esimene müügiedu alus on ostjate on uudishimu, aga mis edasi saab? See tuleb ka välja mõelda.
3. Oluline on tooteid väärindada. Näiteks 30% Eesti piimatoodangust läheb Leetu. Nad teevad sellest juustu ja müüvad maha. Seega võiks juba tootja ise teha lisaväärtusega tooteid.
4. Lisatooted tuleb välja mõelda. Lihtne on mõelda, et muna on muna, aga ei ole nii. Mõtle loovalt. Näiteks meil on plastikust munakarbid, mida saab laduda nagu lego, proteiini munajoogid, munavalge sprei. Nende asjade eest saab küsida hoopis teist raha.
5. Turundus on kardinaalselt muutunud. Kunagi tegime Sakus loosikampaania, millele tuli 1,3 milj vastust, auhinnaks oli luksuslik maastur. Täna enam nii suuri asju pole vaja teha. Vahel töötab suurepäraselt kellegi noore inimese nutitelefoniga filmitud ja lihtsalt kokku lõigatud video, hakkab levima ja annab suurepärase kontaktide arvu. Lihtsalt ja geniaalselt tuleb teha!
6. Suhtevõrgustik on oluline. Rohkem suhtlust näost-näkku. Firma juht-jaeketi ostudirektoriga, müügijuht- kategooriajuhiga, müügiesindajad- kauplusega. See on oluline! Rääkige oma tootest igas seltskonnas, andke proovida, jagage. Otsige isiklikke suhteid, nende kaudu on võimalik läheneda. Kontaktide võrgustik peab olema ülisuur.
7. Kõige olulisem: müük peab olema fun. Kui on fun siis tulevad tulemused. Ja kui on tulemused, siis seda tuleb tähistada.
Pikaajalise juhtimis- ja müügitöö kogemusega Vladimir Sapožnin asus Eesti suurima munatööstust DAVA Foods Estoniat juhtima eelmise aasta kevadel. Varasemalt on ta olnud kaheksa aastat Cola Cola müügi- ja turundusdirektor Eestis, Leedus, Soomes ja Venemaal; Allied Domecq Spirits & Wine Eesti tegevjuht, Saku Õlletehase müügidirektor, NP Foods Group kommertsdirektor Lätis. Enne tööleasumist Dava Foods Estonia juhatuse esimehena oli Sapožnin Fazer Eesti müügidirektor.