Rimi alustas Baltimaade-ülest kampaaniat, millega tahetakse kummutada tööjõuturul levinud valearvamus, nagu oleksid 50. eluaasta ületanud naised oma tööpostil aeglased, ajaga mitte kaasas käivad, sageli haiged ning kehvad suhtlejad.
„Kampaania peamine eesmärk on murda üsna sageli tööturul esile kerkivaid eelarvamusi keskealiste naiste kohta, mis tihti saavad määravaks, miks need naised tööd ei leia,“ sõnas Rimi personalijuht Kaire Tero. „See pole tõsi, et vanemad naised on ajast maha jäänud, ei oska kasutada tehnoloogiat ega taipa midagi maailmas aset leidvate muutuste kohta." Rimi otsustas tuua selle naise avalikkuse ette, et anda talle õiglane identiteet. Kes siis on see vanem naine, keda kohatakse iga päev näiteks kassalindi taga? "Julgen kinnitada, et see naine on väga hea ja lojaalne töötaja, oskab hästi klientidega suhelda ning on õppimisvõimeline. Meie hindame selliseid töötajaid kõrgelt ning toetame igati nende püüdlusi.“
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.