• 27.09.18, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teenindajad: Inimesed võiks teiste tööd rohkem hinnata

Rimi teenindaja Annely sõnul on nende amet mõnede inimeste jaoks ikka veel põlu all. Kuid kaupluse töötajad näevad palju vaeva, et sättida kaup riiulitele, olla klientide jaoks alati olemas ja anda endast parim. Tema sõnul on see tegelikult suur pingutus – inimesed võiks rohkem hinnata üksteise tööd!
Rimi teenindajad vasakult paremale Eda, Kätlin, Annely
  • Rimi teenindajad vasakult paremale Eda, Kätlin, Annely Foto: Heleri Tamme
Viljandi Rimi hüpermarketis töötav Annely on oma tööga väga rahul. „Olen töötanud Viljandi Rimis juba 10 aastat. Alustasin kassapidajana, tänaseks olen aga juba kaupluse juhataja. Olen proovinud siin läbi kõik ametid ning saan öelda, et mitte ükski päev pole kunagi ühesugune.“
Annely sõnab, et võib olla päevi, kus on palju rõõmu, ning teinekord võib olla ka palju muret. „Murest aitavad üle saada head kolleegid, kellest on saanud ka sõbrad. Teeme palju ühisüritusi: käime koos teatris, kinos, sünnipäevadel. Hea sisekliima on väga oluline, et töötajad jääks püsima.“
Naine leiab, et ettevõtte sees tuleb igale inimesele alati leida õige ametikoht. „Mõnikord ma näen, et kui inimene teeb seda, mis talle meeldib, lööb ta lausa õitsele.“
Annely arvates pole teenindaja ameti maine ikka veel piisavalt hea. „Teenindaja amet on mõnede inimeste jaoks ikka veel põlu all. Meie töötajad näevad palju vaeva, et sättida kaup riiulitele, olla klientide jaoks alati olemas ja anda endast parim. See on tegelikult suur pingutus – inimesed võiks rohkem hinnata üksteise tööd!“.
Seda, et robotid müüja töö üle võtavad, Annely ei karda. „Kindlasti tuleb kunagi kauplustesse veel rohkem iseteeninduskassasid, aga inimlik vajadus suhelda jääb. Väikestes kohtades on see eriti hästi näha – kauplusesse tullakse selleks, et suhelda.“
Täpselt samal arvamusel on ka Annelyga sama kaua Viljandi Rimi hüpermarketis töötanud kolleeg Kätlin. „Meil on tekkinud püsikliendid, kes tulevad alati just sinu kassasse, et küsida, kuidas läheb. Väga tahavad suhelda vanemad inimesed – juba selle pärast ei tohiks kassapidaja amet ära kaduda.“
Kätlin sattus Rimisse tööle juhuslikult ning käib tööl lausa 20 kilomeetri kauguselt. „Mina leian, et kliendid on toredad ja lahked – kõigiga annab suhelda.“
Samuti soovitab Kätlin noortel teenindaja ametit proovida, sest see kogemus, mis sealt saab on väga hea tulevaks tööeluks.
Eda, kes on töötanud Rimides kokku juba 15 aastat, nõustub Kätlini ja Annelyga, et iseteeninduskassadel ja robotitel on küll suur tulevik, aga nii pea ta seda kauplustes ette ei kujuta. Eda rõhutab samuti, et paljud inimesed tahavad poes just müüjaga suhelda.
Eda ise alustas Telliskivi Säästumarketis, kus ta tegi absoluutselt kõike, tänaseks on ta aga Tammsaare Rimi hüpermarketis laopidaja, mis tähendab seda, et Eda ülesanne on võtta kaup vastu ja sisestada arvutisse. „Mulle meeldib selle töö juures kõige rohkem stabiilsus ning turvalisus. Samuti on väga paljud asjad muutunud paremuse poole – meile võimaldatakse Rimis palju hüvesid, mis annavad sellele töökohale suurt väärtust juurde. Julgen arvata, et Rimis on vist võrreldes teiste kauplustega kõige rohkem boonuseid. Juba see tõstab minu silmis tööandja mainet.“
Rimi annab tööd 3000 teenindajale, neist ligi 400 on ettevõttes töötanud kauem kui kümme aastat. Ettevõte korraldas oma poolesajale töötajatele, kel täitus 10. või 15. tööaasta, Olümpia hotelli restoranis piduliku lõunasöögi. Rimi juht Vaido Padumäe andis igale kutsutule üle tänukirja ning meeneks kuldehte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele