Tallinna Tehnikaülikooli sööklasse paigaldati eelmine nädal iseteeninduskassa, millega soovitakse vähendada pikki lõunapauside järjekordi ning lahendada põletav probleem - tööjõupuudus teenindussektoris.
„Uudse konseptsiooniga tahame oma klientidele pakkuda oluliselt kiiremat teenust, mis peaks lõunapausi ajal tekkivaid kassajärjekordi vähendama 1/4 võrra. Pikkade järjekordade põhjus on lihtne: TTÜ-s on ainuüksi töötajaid üle mitme tuhande, kes kõik üsna ühel ajal lõunat sööma lähevad," ütles Eesti koolidele ja lasteaedadele toitlustust pakkuva ettevõtte Dussmann toitlustusjuht Indrek Liiv.
Nad täielikult iseteeninduskassadele üleminekut ei planeeri, sest teenindajate roll on oluline ja söökla külastajatele peab jääma võimalus oma ostude eest sularahas tasuda.
Liiva sõnul on TTÜ söökla Dussmanni jaoks esimene haridusasutus, kus on kasutusele võetud mehitamata makselahendus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!