Tallink Grupp ja Benetton Group sõlmisid selle nädala alguses frantsiisilepingu, millega Tallink omandas kuulsa kaubamärgi United Colors of Benetton esindusõigused Eesti turul.
Tallink avab Benettoni esimese esinduspoe juba novembris uues kaubandus- ja meelelahutuskeskuses T1 Mall of Tallinn. Lisaks on kaubamärgi tooted järgmise aasta kevadhooajast saadaval ka ettevõtte laevakauplustes.
“Benetton on üle maailma tuntud ja armastatud kaubamärk ja seda ka paljude eestlaste hulgas. Meil on hea meel, et uue lepinguga saame selle populaarse kaubamärgi tooted Eesti turule tagasi tuua,” lausus Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.
“Valisime esimese esinduspoe asukoha uues T1 kaubanduskeskuses ja selle poe Londoni Oxford Street’i esinduspoele sarnase kontseptsiooni välja koostöös Benettoniga ja ma usun, et need on igati sobilikud tähistamaks selle kaubamärgi naasmist Eesti turule,” lisas Pärna.
“Meil on väga hea meel, et saame teha koostööd ning tuua United Colors of Benettoni kaubamärk tagasi Eesti turule sellise maineka partneriga nagu Tallink Grupp,” kommenteeris lepingut Benetton Group.
Uuel esinduspoel on 440 ruutmeetrit kaubanduspinda Benettoni kuulsate naiste, meeste ja lasteriiete kollektsioonide väljapankekuks ja müügiks. Poe kontseptsiooni aluseks on kaubamärgi kõigi viimaste poodide baaskontseptsioon: mitteformaalne, kõrgtehnoloogiline sisustus üheskoos värvikirevate toodetega, mis pakuvad ostjatele tõelist Benettoni elamust.
Benetton on neljas tuntud rõiva ränd, mille frantsiisi Tallink Grupp on sel aastal omandanud. Selle aasta veebruaris omandas grupp kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis, millele septembris lisandusid kaubamärgid Vero Moda ja Jack & Jones.
Seotud lood
Tallink Grupp sõlmis eelmisel nädalal frantsiisilepingu ettevõttega Bestseller Finland OY, millega omandas moebrändide Jack & Jones ning Vero Moda esindusõigused Eestis. Frantsiisilepingu alusel alustab Tallink Grupp kahe uue kaupluse opereerimist Tallinna kaubanduskeskustes.
Tallinki laevade duty-free kauplused tõid esimesena Eestis müügile Inglismaa nahahoolduse lipulaeva ehk luksusbrändi Molton Brown.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.