Autor: Maarit Eerme • 7. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamaja turundust hakkas juhtima Enel Kolk

Alates 31. oktoobrist täidab Kaubamaja turundusdirektori ametikohustusi Enel Kolk. Senine turundusdirektor Britta Ratas läks lapsehoolduspuhkusele.

„Mul on tõesti hea meel ja au anda oma panus Kaubamaja arengusse ja turundustegevusse,“ ütles Kolk.

Ta usub, et Kaubamajal on koht iga eestlase südames. „Turundajale on see suur vastutus ning kahtlemata põnev väljakutse. Minu jaoks on see lõputult paeluv ning suhtun suure kirega võimalusse kanda edasi Kaubamaja väärtusi, mis ühelt poolt räägivad ettevõtte väärikast ajaloost ja pikkadest traditsioonidest, kuid teisalt on Kaubamaja siiski Eesti ärimaastiku ja kaubanduse vankumatu lipulaev, mis ei väsi üllatamast innovatiivsete lahenduste, trendikuse ja avatusega,“ rääkis värske turundusdirektor oma uuest vastutusest ja väljakutsest.

Enel Kolk on lansseerinud kodumaise tarbekeemia sarja Mayer ning hiljem juhtinud ka selle turundust. Seitse aastat vastutas ta Balbiino turunduse, kommunikatsiooni ja tootearenduse eest ning käesoleva aasta septembris juhtis ta ülemaailmse Maailmakoristuspäeva rahvusvahelist kommunikatsiooni.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700