Autor: Kaubandus.ee • 9. jaanuar 2019

Hesburger jõudis 100 miljonilise käibeni

2018. aastal oli Hesburgeri müük välisturgudel (Venemaa, Valgevene, Bulgaaria, Ukraina, Saksamaa ja Baltikum) kokku 98 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 13%.
Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja

Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 80 milljoni euroni, millest Eesti moodustab 24,95 miljonit, Läti 26,10 miljonit ja Leedu 29,01 miljonit eurot. Baltikumi müügikasv on võrrelduna möödunud aastaga 17,6% , kasvades 12,2 miljoni euro võrra, enim suurenes müük Leedus (24%), järgnesid Läti (16%) ja Eesti (13%).

Möödunud aastal investeeris Hesburger Baltikumi uutesse ja renoveeritavatesse restoranidesse kokku 11 miljoni euro eest. Eestis avas ettevõte eelmisel aastal 2 uut restorani.

Hesburgeril on Eestis 47 restorani, Baltikumis tervikuna 145, töötajaid 1800. Kokku on maailmas tänase seisuga avatud 476 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Soomele ka Baltikumis, Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias. Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700