• 21.01.19, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügitoetustegevused tasub jaeketis hoolikalt läbi mõelda

Müügitoetuskampaania lahendused töötavad hästi, kui need on lähteülesandest lähtuvalt õigesti valitud ning kvaliteetselt teostatud, rääkis müügitoetus tegevusi koordineeriva Ambient Marketing juhatuse liige Kristjan Kaleviste.
Müügitoetustegevused tasub jaeketis hoolikalt läbi mõelda
Müügitoetus tegevusi koordineeriva Ambient Marketing juhatuse liige Kristjan Kaleviste sõnul tasub lisaks otseallahindlustele meediakampaaniat peegeldada müügikohas.
„Kõige levinumad lisaks eelnevale on kliendikaartidega seotud mehaanikad (lojaalsus, sihtklientuurile suunatud pakkumised), hulgipakkumised (kassasüsteemis mix and match) ning erinevad lahendused proovitarbimise saavutamiseks.“
Kaleviste ütles, et kõikide nende mehaanikate puhul on oluline kampaaniasõnumite piisav, selge ja nähtav esitlus müügikohas. „Vastasel korral pakkumine/müügitoetuse meetodid lihtsalt ei tööta ilma kommunikatsioonita,“ selgitas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jaekettides töötab hästi soodne hind
Dava Foods Estonia jaekettide müügijuht Kerdi Pesur rääkis, et nad korraldavad jaekettides põhiliselt hinnakampaaniaid ning korra aastas teevad ka tarbijamänge. Soodushinna reklaamimiseks kasutavad nad jaekettide kliendilehte. „Jaekettidesse me eriväljapanekuid/kampaaniaaluseid spetsiaalselt ei telli, kuid need kauplused, kus kampaanias olev toode müüb rohkem, siis panevad kauplused ise tooted alusega müügisaali,“ rääkis Pesur.
Tarbijamängude ajal on nad kasutanud ka riiulirääkijaid, siseraadiot ja Eggo maskott on käinud suuremates kauplustes kohapeal.
„Jaekettides töötab meie jaoks kõige paremini toote soodne hind. Kui toode läheb ka kliendilehte, siis on jaeketi marginaal (müügihind soodsam) väiksem, kui tavalise hinnakampaania ajal,“ selgitas Pesur.
Lisaks teevad nad eriprojekte ja kampaaniaid. „EV100 puhul oli meil spetsiaalne toode Peomunad M12, mille iga karbi müügilt/ostult annetasime 5 senti „Heategevusfondi Minu Unistuste Päev“ toetuseks. Veel oleme osalenud jaekettides Eesti toidu päevadel, kuid see pole otseselt müügikampaania, aga müüki toetav idee kindlasti,“ ütles Pesur.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele