Eesti müügikäivet mõjutasid Säästumarketite konverteerimise ja sulgemisega seotud muutused, mis leidsid aset 2017. aastal. Ettevõtte hinnangul kahanes pisut ka Rimi turuosa. Aasta teises pooles andsid uued poed aga oma osa brutokasumi määra tõusu, teatas Rimi emafirma, Rootsi jaekaubanduskontserni ICA börsile.
Kogu Baltikumi jaekaubandust iseloomustavad suured allahindluskampaaniad, kuid Rimi üritas neid teha varasemaga võrreldes vähem, seisab aruandes. Kasuminumbreid üksikute riikide kaupa ICA välja ei too, kuid kasumi marginaal võrreldavatel alustel oli 4,1 protsenti.
Kolme Balti riigi peale kokku kasvas Rimi käive 2,1 protsenti 1,47 miljardi euroni. Pool sellest tuli Lätist, kus Rimil on kõige rohkem poode: 121 kauplust 259 Baltikumi poest. Võrreldavatel alustel kasvas kasum 6,6 protsenti, 62 miljoni euroni.