• 14.02.19, 17:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stockmann pole suutnud langust peatada

Kaubanduskontsern Stockmann pole suutnud kaubamajade tulemust kasumisse pöörata, kuigi lootis sellega möödunud aastal hakkama saada, kirjutab Helsingin Sanomat.
Temaatilises kostüümis Stockmanni turundustiim.
  • Temaatilises kostüümis Stockmanni turundustiim. Foto: Raul Mee
Ettevõtte tegevjuht Lauri Veijalainen on tulemuses pettunud, aga loodab numbritesse sel aastal pööret. „Stockmann Retail ei suutnud pingutustest hoolimata positiivset tulemust saavutada. Eelmise aasta müük jäi eesmärgist väiksemaks, mis oli pettumus,“ teatas ettevõte.
Stockmanni neljanda kvartali käive jäi aasta varasemast nõrgemaks, ulatudes 304,5 miljoni euroni. Ettevõte on viimastel aastatel müünud äriüksusi ja kinnisvara, et suurtest võlgadest vabaneda.
Nii jõulumüük kui ka Hullude Päevade müük jäid aasta varasemale alla. Tugev konkurents sundis Stockmanni sooduspakkumistega alustama juba enne jõule, ja see nõrgendas kasumit, kirjutas Kauppalehti.
Stockmanni ärikasum oli erakorraliste tuludeta eelmise aasta viimases kvartalis 23,5 miljonit eurot. Kasumi andsid Lindex ja veel ettevõtte käes olevad kinnistud rendituluna. Terve eelmise aasta kasum oli erakorraliste tuludeta 28,4 miljonit eurot.
Kaubanduskontsern teatas juba jaanuaris, et alustab 20 miljoni euro suuruse säästuprogrammiga, mis keskendub eelkõige kaubamajadele.
Stockmann üritab veebikaubandusele panustada, aga selles vallas on raske rahvusvahelist edu saavutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele