Tallinki püsikliendiprogrammiga Club One liitus eelmisel nädalal 2,5 miljones inimene, kokku on sadade koostööpartneritega Läänemere ühe suurema lojaalsusprogrammiga liitunuid ligi 160 riigist.
- Tallinki Club One lojaalsusprogrammiga on liitunud 2,5 miljonit inimest
“Suurim osa Club One’i kliente tuleb oodatult meie põhiturgudelt ehk Soomest, Eestist, Rootsist ja Lätist,” kommenteeris Club One’i juht Helena Raud. “Kuid tugevalt on esindatud ka ülejäänud lähiriikide elanikud – Venemaalt, Leedust, Saksamaalt, Norrast ja Taanist.”
Raua sõnul on viimase 1,5 aasta kliendiarvu kasvus tooni andnud elektroonilise kliendikaardi valinud inimeste hulk ja seda kõigi riikide lõikes. “Alates Club One’i klubikaardi digitaalseks muutmisest 2017. aasta kevadel on kliendid hakanud ka kaarti keskmiselt rohkem kasutama, kuna mobiiltelefoniga on kliendikaart alati kaasas ja seda on mugav iga ostuga esitada,” rääkis Raud.
Võttes aluseks riikide rahvaarvu, on Club One’iga liitunud sisuliselt iga neljas Soome ja Eesti elanik. “Keskmiselt teevad meie koduturgudel Eesti kliendid seitse ning soomlased neli reisi aastas, lätlased-rootslased aga kolm,” lisas ta.
Sarnaselt Tallinki reisijatearvu üldise dünaamikaga on tunnetatav ka Aasiast pärit klientide lisandumine, keda on Club One’i liikmete seas juba sama palju kui näiteks Taanist.
Club One’i kliendikontole registreeritakse ühe pere liikmed, kelle ühisele kontole kogutakse iga ostuga boonuspunkte ning kliendikontoga kaasnevaid soodustusi saavad kasutada kõik pereliikmed. Club One’i kaartidega tehakse igapäevaselt Tallinki laevadel keskmiselt kuni 80 000 tehingut.
Seotud lood
Selver on sel aastal avanud mitu uut kauplust. Augustis avati Selver Rocca al Mare Keskuses, sel nädalal Tartus Raadil ning hiljuti läks käima põnev pilootprojekt: Ülemiste linnakusse loodi ööpäevaringselt avatud robotiseeritud autonoomne kauplus.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele