Autor: Kaubandus.ee • 25. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

R-Kioski aasta frantsiisipidaja on Janne Miil Tartust

R-Kiosk kuulutas 22. veebruaril enda iga-aastasel Frantsiisipäeva suurüritusel välja aasta frantsiisipidaja, kelleks osutus Janne Miil Tartust.

Eesmärgiga pöörata tähelepanu ja tunnustada frantsiisipidajate panust R-Kioski kiiresse arengusse, valib ettevõte igal aastal välja parima frantsiisipidaja. Sel aastal suutis kõige märkimisväärsemate tulemustega silma paista Janne Miil, pälvides lisaks uhkele tiitlile ka sellega kaasneva reisikupongi 2000 euro väärtuses.

Parima frantsiisipidaja väljaselgitamisel võetakse arvesse kolme komponenti - äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga kõrge klienditeeninduse tase ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. Võitjaks osutunud Miil suutis kõik eelmainitud eesmärgid täita või ületada, kasvatades näiteks võrreldes üle-eelmise aastaga müüke koguni 42% võrra.

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on frantsiis turvaline võimalus proovida kätt ettevõtjana ja ettevõtte vaatenurgast üks parimaid viise vastutuse ning kasumi jagamiseks. „Oleme R-Kioskis arvamusel, et igaüks on oma õnne sepp. Frantsiisi tuntus ettevõtlusvormina on Eestis kasvamas ning kindlasti on see avastamist väärt. R-Kiosk on loonud enda frantsiisipidajatele mugavad tingimused ja toetava õhkkonna, mis aitab kaasa mitmekülgsele arengule. Ettevõtlusega alustamine on samm, mida kaalutakse sageli väga pikalt. Soovime nii uutele kui kogenud frantsiisipidajatele olla toeks kõigis igapäevastes õnnestumistes ja võimalikes tagasilöökides. Koos on kindlasti julgem,” ütleb ta.

R-Kioski frantsiisimudel näeb ette, et frantsiisipidaja vastutab täielikult oma R-Kioski igapäevase toimimise eest. Lisaks tavapärasele klientide teenindamisele kuulub frantsiisivõtja tööülesannete hulka inimeste värbamine ja oma meeskonna ning väikepoe kasumlik juhtimine. R-Kioski vastutada on seevastu lepingud väikepoe rentimisel, IT-tugi, turundustegevused, inventar, tootearendus, raamatupidamine, koolitused ning erinevate lubade ja litsentside haldamine.

Tänavune aasta frantsiisipidaja Janne Miil märgib, et tiitel tuli talle suure, kuid äärmiselt meeldiva üllatusena. Ta ütleb, et mainitud töö sobib inimesele, kes on loomult aktiivne, hea ajaplaneerija, lahendustele orienteeritud, juhiomadustega ja ümbritseva suhtes tähelepanelik. „Frantsiisipidaja saab edukas olla üksnes juhul, kui teda ümbritsev kollektiiv hingab ühes rütmis. Sellest tulenevalt on üksteisega arvestamine ja teineteisest hoolimine võtmetähtsusega. Frantsiisipidajana olen üsna sageli ka ise leti taga. Kui näen, et minu töötaja või mõni klient on murelik, püüan alati tema päeva muuta rõõmsamaks. Aasta frantsiisipidaja tiitel näitab, et seda hinnatakse R-Kioskis kõrgelt,” ütleb ta lõpetuseks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757