Vaata, kes kuuluvad tänavu Baltic e-commerce Awards 2018 žüriisse. Enda e-poe saab konkursile üles anda 10. märtsini 2019.
Kandideeri enda e-kauplusega Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee ning E-kaubanduse Liidu korraldatud kasutajasõbralike e-kaupluste konkursile. Kasutajasõbralike e-poodide konkurss toimub juba neljandat korda.
Žürii valib kandidaatide seast välja kuni 40 finalisti ning hakkab e-poode hindama järgmiste kriteeriumite alusel:
- E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
- Üldine disain
- Üldine kasutusmugavus/loogika
- Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
- Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
- Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
- Tekstide kvaliteet (copywriting)
- Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
- Turvalisus
10. aprillil Baltic E-commerce UX Summitil selguvad võitjad ning žürii kommentaarid e-kaupluste kohta.
Konverentsil selgub ka rahva hääletuse tulemusena RAHVA LEMMIK e-pood.
E-kaupluse esitamine konkursile on tasuta, kuid kui soovite osaleda ka konverentsil ja kuulata tagasisidet oma e-poe kohta, siis tuleb soetada konverentsi pääse.
Konkursile on võimalik e-pood üles anda 10. märtsini. Finalistid selguvad 13. märtsil ning nimekiri avaldatakse kaubandus.ee veebis.
Žürii liikmed:
Tõnu Väät, Eesti E-kaubanduse Liidu juht
Silver Hage, Astri Grupi nõukogu liige
Lauri Post, Bit Finer asutaja
Simonas Bielskis, Omniva Leedu ärijuht (Leedu)
Reinis Groskops, Scandiweb optimeerimise ja anlüütika direktor (Läti)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäev (Kaubandus.ee) koostöös Eesti E-kaubanduse Liiduga annab neljandat korda välja kasutajasõbraliku e-kaubanduse auhinnad! Pane enda e-pood konkursile kohe kirja!
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.