Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee ja Eesti E-kaubanduse Liit andsid 10. aprillil toimunud "Baltic E-Commerce UX Summit“ aukirju kõige kasutajasõbralikematele e-poodidele. E-poode tunnustati kokku 9 kategoorias, lisaks valiti välja Eesti ja Läti parimad ning rahvalemmikud.
- Kes võitis Baltikumi e-kaubanduse auhinna 2019? Foto: Photo:Marko Mumm
Kasutajasõbraliku e-poe finaalis oli 49 e-poodi kahest Balti riigist. Kõikidel e-poodidel oli võimalik ennast ise konkursile kirja panna perioodil veebruar 2019 – märts 2019. Konkursil osalemine oli e-poodidele vabatahtlik. Kokku laekus 99 e-poe konkursil osalemise sooviavaldus.
Eelnevalt on kaks korda valitud Eesti kõige kasutajasõbralikum e-kauplus. Esimesel aastal võitis Rahva Raamat ning teisel aastal Selveri e-pood. 2018. aastal anti esimest korda välja Baltikumi e-kaubanduse auhind, mille võitis denimdream.com.
Žürii sõnul on e-poodide tase väga kõrge. Parima tiitli võiks nende sõnul välja anda vähemalt pooltele finaalis olnud e-kauplustele.
Vaata, kes olid 2019. aasta konkursi Eesti finalistid
SIIT.Vaata, kes olid 2019. aasta konkursi Läti finalistid
SIIT.AUTOKAUBAD (Automotive)
HOBID, SPORT, LEMMIKLOOMAD (Sports, hobbies, pet care)
ILU JA TERVIS (Health and beauty)
KAUBAMAJAD (General department stores)
KODU ja AED (Home, garden)
TEHNIKA ( home appliances, hifi, video)
LASTETARBED ja KAUBAD (goods for children)
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID (Fashion, footwear and accessories)
TOIT- JA TARBEKAUBAD (Food, drinks)
RIIKLIKUD AUHINNAD VÕITSID
Best in Estonia
www.loverte.comBest in Baltics
www.loverte.comŽüriisse kuulusid:
Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät; Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage; Bit Finer asutaja Lauri Post; Scandiweb optimeerimise ja anlüütika direktor Reinis Groskops (Läti).
Märts 2019 toimus finaali pääsenud Eesti e-poodide rahvahääletus, ning enim hääli ehk
rahva lemmiku tiitlid said: selver.ee;
decora.ee;
punktid.ee.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele