2. Head tootetutvustust on lihtne lugeda.
Kui sa loed oma tooteteksti valjusti ette, siis kas see kõlab nagu mõnus vestlus, mida võiksid oma sõbraga pidada? Kui jah, siis oled õigel teel! Keelekasutus olgu pigem igapäevane ja lihtne – kellelegi ei meeldi, kui temaga räägitakse liiga peenutsevalt. Kui inimene ei saa aru, mida talle öeldakse, siis ta läheb su lehelt lihtsalt minema. Tehnilistel andmetel on kindlasti teatud toodete puhul oluline roll, sellegipoolest tasub püüda selgitada, milline tähendus on nendel tehnilistel näitajatel ostja jaoks. Seda eriti siis, kui ostjateks on inimesed, kes ei ole tootevaldkonna spetsialistid. Samuti tasub vältida sisutühje kiidusõnu, mis tegelikult ei ütle midagi. Selle asemel, et öelda „kõrgekvaliteediline“ või „parim“, kirjelda inimlikult, milles see kvaliteet seisneb.
3. Tootetutvustust tuleb kirjutada tooniga, mis arvestab toote peamist sihtrühma.
On selge, et noortele suunatud ekstreemspordivarustust ei ole mõtet tutvustada pintsaklipslastele omase sõnavaraga. Tootetutvustust kirjutades tuleb esikohale panna mitte toode ise, vaid potentsiaalne klient. Mõtle, kes ta on, kuidas ta su lehe leidis ning miks ta võiks just sinu tootest huvitatud olla. Näiteks läheb soolalampi e-poest vaatama inimene, kes suure tõenäosusega tunneb huvi tervisliku eluviisi vastu. Selle asemel, et keskenduda lambi dekoratiivsusele, tasub temale esmajoones rääkida lambi tervistavatest omadustest
4. Et kliendid sind leiaksid, ära unusta SEO-d ehk otsingumootoritele optimeerimist.
SEO (Search Engine Optimization) on omaette teadus ning minu kogemus ütleb, et parima tulemuse annab, kui tekstilooja on ise samal ajal ka SEO-spetsialist või töötab SEO-spetsialistiga käsikäes. Tähtis on teada sõnu, mida kasutavad kliendid, kui nad internetist sinu toodet otsivad. Oluline on luua tekst, milles on kasutatud sõnu nutikalt ja õiges proportsioonis. Otsingumootoritele optimeerimise tuhinas ei tasu ära unustada kliendi kogemust – see ei tohi lõpuks kannatada. Tuleb leida tasakaal selle vahel, mis meeldib Google-ile ning mis meeldib su potentsiaalsele ostjale.
5. Tootetutvustus olgu huvitav, köitev ja meelelahutuslik.
Sa tahad, et klient oleks sinu lehel kauem? Siis tuleb teha tema olemine e-poes mõnusaks ja toredaks. Mõtle esmalt läbi, milline on sinu kaubamärgi nägu? On see väljapeetud ja luksuslik? On see vaba, familiaarne ja humoorikas? On see sõbralik ja asjalik? Kelmikas ja seksikas? Iga hääletooni saab rakendada nii, et tulemus ei oleks igav. Räägi oma toodetest väikesi lookesi. Huumor on suurepärane viis eristuda ja meelde jääda. Kujuta ette ostjat, kes aeg-ajalt su tooteid uurides rõõmsalt muigab või isegi südamest naerma pahvatab. Side, mis sel juhul sinu ja kliendi vahel tekib, on personaalne ja pikaajaline. Näiteks müües dušitarretist, võid tootetutvustuse juurde lisada teksti: kuigi see näeb välja ülimalt isuäratav, ära seda siiski söö!