Rink ütles, et kui nad hakkasid panka looma, siis ei soovitud luua tavapärast panka. „Coopi eripära ongi see, et integreerisime panganduse ja kaubanduse. Me oleme seda teinud juba kaks aastat ning meil on selle aja jooksul kogunenud nii häid kui halbu kogemusi,“ rääkis ta.
Tema sõnul on kõige populaarsem panga teenus kaupluses sularaha väljavõtmine. Populaarsuselt teine on kaupluses konto avamine ja pangakaardi tegemine. „Kodulaenu nõustamine või hoiuste info jagamine ei ole meil hästi läinud,“ ütles Rink ning lisas, et see ei ole see teenus, mida kliendid kauplusest saada sooviksid. „Klient ei käi kaupluse riiulite vahel ja mõtle kuhu investeerida.“
Margus Rink esineb 2. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil, kus ta jagab teise sektori esindajana kaupmeestele soovitusi.
Tutvu kongressi kavaga ja registreeru SIIN.
Tooted ja teenused, mida pank kaupluses pakub peab pangajuhi sõnul olema kliendi peas ka loogiliselt seotud. Rink sõnas, et neil on kindlasti veel teenuseid, mida nad plaanivad kauplustega integreerida.
„Üks uus teenus, mis peagi peaks tulema on elektrooniline võlavihik. Teiste sõnadega on tegemist väikelaenuga ning see sobitub kliendi teekonnal kaupluses. Kui kliendil ei ole krediitkaarti, aga ta tahab jääda näiteks kauplusele 11 eurot võlgu, siis see pannakse nö vihikusse kirja,“ selgitas Rink.