Autor: Taavi Raidma • 8. august 2019
Ainult tellijatele

3 lihtsat nippi, kuidas digiturunduses oma konkurentide järele luurata

Efektiivne turundusstrateegia ei näe ette ainult sõnumi püsivat edastamist õigetele sihtrühmadele, vaid ka kiiret reageerimisvõimet. Digiturunduses, kus on lihtne sihtimist päevapealt muuta, on see eriti oluline. Just sellepärast peaks olema strateegia üheks osaks konkurentide tegevuse ja kampaaniate aktiivne jälgimine.

Autor: Jake Farra

Järgnevalt toome Sinuni kolm vahendit, millega hoida pilk peal konkurentide tegevusel, et mõista, millised on nende põhisõnumid ja strateegiad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354