Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rõivabrändid Cropp ja Sinsay uuenesid Ülemiste keskuses
Rõivabrändid Cropp ja Sinsay avasid Ülemiste keskuses senisest ligi poole suuremad uuendatud kauplused. Hästi toimivate ankurrentnike kauplusepindade suurendamine on osa kaubanduskeskuse veelgi paremale tasemele viimisest.
Rõivabrändid Cropp ja Sinsay uuenesid Ülemiste keskuses
“Nende kaupluste avamised on järjekordne samm keskuse viimisel uuele tasemele, milles lisaks uutele meelelahutusvõimaluste pakkumisele ja kaupluste avamisele, suurendatakse ka olemasolevaid, hästitoimivaid ankurrentnike pindasid,” sõnas Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits. “Samuti järgib see ülemaailmset kaubanduse trendi, kus laiendatakse pigem olemasolevaid kauplusi, kui avatakse uusi. On väga hea tunne, et Ülemiste keskuse tulevikuperspektiivi silmas pidades on rentnikud kindlad ja julged siia investeerima”.
Cropp avas äsja uue, ligi 740 ruutmeetri suuruse kaupluse. SiNSAY avas laiendatud kaupluse Ülemiste kaubanduskeskuses juba augusti alguses. 773 ruutmeetrisel pinnal tegutsev värske kauplus on varasemast ligi poole suurem.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.