• 30.09.19, 08:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Augustis suurenes müügitulu enim tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli augustis 651 miljonit eurot, võrreldes eelmise aasta sama kuuga oli kasv püsivhindades 4%, teatab statistikaamet.
Augustis suurenes müügitulu enim tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes
  • Foto: Raul Mee
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 5%. Kõige enam suurenes müügitulu tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes, kus müük kasvas aastaga 9%. Keskmisest enam suurenes müügitulu veel majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes ning kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskis, turul, otsemüügil). Mõlemal tegevusalal oli kasv 6%.
  • Foto: Maarit Eerme
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 4% ja mootorikütuse jaemüügiga tegelevatel ettevõtetel 2%.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes jaekaubandusettevõtete müügitulu augustis 2%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes müügitulu 1%. Aasta 2019 esimese kaheksa kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes 5%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele