• 22.10.19, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient ei koputagi enam uksele, et toodet osta

Maailma suurima majandustarkvaratootja SAP Eesti juht Tiit Parts ütles täna Tallinnas toimunud konverentsil Intelligent Enterprise Day, et paljud majandusharud on teelahkmel – edukamad ettevõtted analüüsivad läbi tohutud andmekogused, muutuvad seeläbi intelligentsemaks ning suretavad aeglasemad välja.
Klient ei koputagi enam uksele, et toodet osta
  • Foto: Erik Prozes
Tiit Partsi sõnul ei koputa klient toote otsimiseks enam ettevõtte uksele. “Ettevõte peab oma klientide kohta valdama järjest personaalsemat ja laiemat infot, et elus püsida. Vanakooli ettevõtted jälgivad ja mõõdavad pigem oma sisemisi protsesse, aga uued ning intelligentsed organisatsioonid analüüsivad ka väga palju väliseid andmeid ja suhtlevad klientidega selle võrra paremini. Mida kättesaadavam on ettevõte ühiskonnale, seda paremini tema toode müüb,” rääkis Parts.
“Facebook ja Google on oma klientidega suhtlemises ja tundmises üliedukad: nad teavad, mis tujus inimene on, kus ta käib, mida tarbib ja oskavad isegi prognoosida, kes ta järgmine kaaslane saab olema. Nende tarkvara kujundab järjest suuremat osa inimeste elust,” ütles Parts.
“Klassikaline näide intelligentsest ettevõttest on Bolt, mis vaikselt, aga kindlalt suretab klassikalise taksotööstuse välja. Kui vanad taksofirmad teadsid möödunud statistika põhjal enam-vähem oma klientide harjumusi, siis Taxify teab seda reaalajas. Kes enam tänapäeval “kiisule” üldse helistab?” küsis SAP Eesti juht.
“Samasugust efektiivsuse kasvu ja sektori innovatsiooni saab palju andmeid kokku koondava tarkvara abil ka teistes sektorites rakendada. Intelligentseks muutumine puudutab ennekõike neid ettevõtteid, mis klientidega suhtlevad. Mida rohkem on suhtlust, seda olulisem on seda teha targalt ja tarkvara abil. Intelligentsed ettevõtted muutuvad pea kõiges tavalistest sujuvamaks, täpsemaks ja efektiivsemaks – planeerimises, tellimuste vastuvõtmises, tarnes, teeninduses, turunduses ja analüüsis,” rääkis Parts konverentsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Uudised
  • 31.10.24, 15:58
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Kaubanduskeskus Port Artur 2 Pärnu kesklinnas Lai tn 11.
Uudised
  • 31.10.24, 14:40
Pärnu Port Arturi kaubamaja sai ühe ja ainsa omaniku
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele