• 16.12.19, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm kaubandustehnoloogia ettevõtet liitus Kaupmeeste Liiduga

Kolm kaubandustehnoloogia ettevõtet liitus Kaupmeeste Liiduga
  • Foto: Johan-Paul Hion
Kaupmeeste Liidu juhatus võttis 12.detsembri koosolekul Liidu liikmeteks vastu kolm kaubandustehnoloogia lahendusi pakkuvat ettevõtet ning valis juhatuse esimehe.
Uuteks liikmeteks on Brightspark, Strongpoint ja FoodDocs. Brightspark on kodumaine ettevõte, mis arendab kaubandusele muuhulgas tooteinfo ja e-poe rakendusi. Strongpoint on kaubanduslahendustele spetsialiseerunud rahvusvaheline ettevõte, kes tegutseb nii füüsiliste kui digiteenuste pakkujana. FoodDocs on Eesti firma, kes tegutseb toiduohutuse dokumentatsiooni ning enesekontrolliplaanidega.
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil tõdes, et tänapäevane kaubandus on tehnoloogiamaailmaga tihedalt läbi põimunud ning ettevõtete digitaliseeritus ja targad lahendused võidavad üha enam turgu. “Tehnoloogiaettevõtete teadmised ja kogemused ka teistelt turgudelt annavad kindlasti Kaupmeeste Liidu ühisprojektidele ja aruteludele palju juurde,” märkis Peil.
Ühtlasi valis Kaupmeeste Liidu juhatuse esimehe, kellena jätkab neljandat ametiaega Raul Puusepp, Kaubamaja Grupi juhatuse esimees.
Kaupmeeste Liit on asutatud 1996. aastal eesmärgiga esindada ja kaitsta liidu liikmete huve seadusloome protsessis, ettevõtluse arendamisel ja hea kaubandustava põhimõtete süvendamisel. Kaupmeeste Liitu kuulub kokku 59 liiget. Liitu kuuluvad jaekaubandusettevõtted omavad 80% toidu- ja esmatarbekaupade turust. Liidu liikmeskonda kuuluvad ka rõivaste, ehitusmaterjalide, elektroonika ja muude tootesegmentide müüjatest turuliidrid, juhtivad hulgimüüjad ning kaubanduskeskused ja muud kaubandusvaldkonnas tegutsevad suuremad ettevõtted.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele