• 28.01.20, 17:43

Tasku parimaks ostukohaks nimetati Hemtex

Reedel, 24. jaanuaril Tartu Kammivabriku klubihoones toimunud Tasku töötajate aasta alguse peol tänati möödunud aasta parimaid: suurima tunnustuse osaliseks sai kauplus Hemtex.
Aasta Ostukoht 2019 - Hemtex
  • Aasta Ostukoht 2019 - Hemtex Foto: Priit Ladva
“Aasta Ostukoht on kauplus, kelle müügivõtteid kadestatakse ja kelle tooteid imetletakse väga paljudes kodudes,” sõnas Tasku keskuse tegevjuht Annika Oja. Traditsiooniliselt on olulisimaks kriteeriumiks Tasku parima ostukoha väljaselgitamisel ettevõtte käibekasv, mille kõrval hinnatakse ka osavõttu kampaaniatest, omaalgatuslikke üritusi, keskuse regulaarsetest koosolekutest osavõttu ja üldist ostukoha aktiivsust. Hemtex paistis möödunud aastal silma kõikide kriteeriumite osas, kasvatades 2019. aasta jooksul nii oma kaupluse ruutmeetreid kui ka käivet ligi kolmandiku võrra.
Aasta Uustulnuk 2019 - Jaapani animekauplus Anix
  • Aasta Uustulnuk 2019 - Jaapani animekauplus Anix Foto: Priit Ladva
Möödunud aastal sõlmiti Tasku kaubanduspindadele kolm uut üürilepingut, tiitli Aasta Uustulnuk 2019 pälvis Jaapani animekauplus Anix. “Seda ettevõtet veavad eest sihikindlad noored inimesed, kes tunnevad erakordselt hästi oma toodet ja oma sihtklienti. Selle pisikese kaupluse käibed on ületanud kõik meie ootused ja nende noorte inimeste suhtluskultuur on imetlusväärne,” iseloomustas tiitlisaajat keskuse juht.
Kaupluste kõrval tänati ka üht silmapaistvat büroopindade üürnikku – ettevõtet, kes on keskuse äripindadel seitsme aasta jooksul tublisti laienenud, tegi seda ka 2019. aastal ja hõivab enda alla kolm korrust Plaskus. Tasku Büroode Pärl 2019 on Axinom Eesti.
Büroode Pärl 2019 - Axinom Eesti
  • Büroode Pärl 2019 - Axinom Eesti Foto: Priit Ladva
Traditsiooniliselt avanes kõikidele pidulistele ainulaadne võimalus olla tunnistajaks juba viiendale Tasku produktsioonitiimi saate esitlusele. Tasku keskuse töötajaid naerutas “Tasku muusikaauhind 2020” aastahitiga “Töötan kaubanduses”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele