Autor: Kaubandus.ee • 18. veebruar 2020

Lindexi kasumlikkus paranes

Lindex avalikustas enda 2019. aasta ja neljanda kvartali kasumi ja käive. Ettevõte jätkas positiivset arengud ning parandas kasumlikkust kõigil turgudel, müügikanalites ja ärivaldkondades.

Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge

Lindexi 2019. aasta ärikasum oli 340 miljonit Rootsi krooni (2018. aastal 298 miljonit Rootsi krooni). Ettevõtte brutomarginaal paranes oluliselt, müük digikanalites näitas korralikku kasvu ning kulude kontroll aitas kaasa ärikasumi kasvule.

„Oleme väga rahul enda 2019. aasta tulemustega. Viimase kahe aasta jooksul on meie kasumid peaaegu kolmekordistanud. Müük veebikanalites kasvas aastaga 24,3 protsenti ning neljandas kvartalis oli kasv 16%. Samal ajal kasvas keskmine ostlemine, veebipoe külastajate ning kliente arve,“ kommenteeris tulemusi Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge.

Lindexit ootavad ees põnevad ajad ning ambitsioon on jätkata globaalset kasvu enda kanalites ja ka partnerite kaudu.

„2020. aasta saab olema meie jaoks põnev ja sündmusterohke. Arendame pidevalt oma valikut ning tulime just turule sisekujunduskollektsiooniga Lindex Baby Home. Meie koostöö Zalandoga ja veebimüügi käivitamine Hiinas on olulised verstapostid Lindexi ülemaailmses laienemises,“ rääkis Ehnbåge.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354