Lindexi 2019. aasta ärikasum oli 340 miljonit Rootsi krooni (2018. aastal 298 miljonit Rootsi krooni). Ettevõtte brutomarginaal paranes oluliselt, müük digikanalites näitas korralikku kasvu ning kulude kontroll aitas kaasa ärikasumi kasvule.
„Oleme väga rahul enda 2019. aasta tulemustega. Viimase kahe aasta jooksul on meie kasumid peaaegu kolmekordistanud. Müük veebikanalites kasvas aastaga 24,3 protsenti ning neljandas kvartalis oli kasv 16%. Samal ajal kasvas keskmine ostlemine, veebipoe külastajate ning kliente arve,“ kommenteeris tulemusi Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge.
Lindexit ootavad ees põnevad ajad ning ambitsioon on jätkata globaalset kasvu enda kanalites ja ka partnerite kaudu.
„2020. aasta saab olema meie jaoks põnev ja sündmusterohke. Arendame pidevalt oma valikut ning tulime just turule sisekujunduskollektsiooniga Lindex Baby Home. Meie koostöö Zalandoga ja veebimüügi käivitamine Hiinas on olulised verstapostid Lindexi ülemaailmses laienemises,“ rääkis Ehnbåge.