Lindex jätkab digitaalset laienemist ja alustab oma rõivakollektsiooni müümist Zalandos. Moeettevõttel ja Euroopa juhtival moe- ja elustiili platvormil on oluline ühine alus: kliendikesksus ja kõrged eesmärgid säästvale arengule.
„Oleme põnevil, et alustame oma kaubavaliku müüki Zalandos. Klient on meie jaoks kõige olulisem ning ootame olemasolevate, kui ka uute klientidega kohtumist,“ ütles Lindexi e-kaubanduse juht Sophie Ready.
Lindexi eesmärk on tugevdada oma positsiooni olulise globaalse moebrändina ning jätkata partnerlusena moeettevõtte digitaalse äri laienemist.
Zalando on Euroopa juhtiv moe- ja elustiili veebisait, kellel on rohkem kui 29 miljonit klienti 17 riigis. Hiljuti avalikustas ettevõte oma uue jätkusuutlikkuse strateegia ja visiooni jätkusuutliku moeplatvormi kohta, millel on positiivne netimõju inimestele ja kogu maailmale.
„Oleme alanud uue koostööga Lindexiga väga rahul. Tegemist on populaarse naiste ja laste moebrändiga, mis keskendub mitmekesisusele ja säästvale arengule. See sobib meile ideaalselt, kuna meie platvormil on kasvab pidev nõudlus Skandinaavia moe järele. Lindex on meie tootevalikule suurepärane lisa, kuna püüame olla Euroopas moe ja elustiili alguspunkt,“ ütles Zalando Põhja-Euroopa direktor Kenneth Melchior.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.