R-Kiosk kuulutas enda iga-aastasel Frantsiisipäeval välja aasta frantsiisipidaja, kelleks osutus Ehtel Soovik Pärnust.
- Ehtel Soovik Foto: Kalev Lilleorg
Selleks, et frantsiisipidajaid tunnustada ja avaldada tänu nende olulise panuse eest R-Kioski arengusse, valib ettevõte igal aastal välja parima frantsiisipidaja. Möödunud aastal kerkis erakordselt silmapaistvate tulemustega esile Ehtel Soovik.
Parima frantsiisipidaja väljaselgitamisel võetakse arvesse kolme komponenti - äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga kõrge klienditeeninduse tase ja R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. Võitjaks osutunud Soovik suutis kõik mainitud tingimused täita või ületada.
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves märgib, et frantsiis on turvaline võimalus proovida kätt ettevõtjana ja üks parimaid viise vastutuse ning kasumi jagamiseks. „Frantsiisil on ettevõtlusvormina pikk ajalugu. Selle puhul hinnatakse kõrgelt võimalust hankida kogemusi iseenda tööandjana. R-Kioskis peame oluliseks toetava õhkkonna loomist, mis annab julguse proovida," ütles Ilvest. Ta usub, et soov end ettevõtluses teostada on peidus paljudes, kuid hirmus teadmatuse ees peljatakse astuda esimene samm. "R-Kioski frantsiisipidajad teavad, et toetame neid alati ja igas olukorras. Pakume turvalist keskkonda arenemiseks ja koos kasvamiseks,“ sõnas ta.
R-Kioski frantsiisipidaja vastutab täielikult oma väikepoe igapäevase toimimise eest. Lisaks tavapärasele klientide teenindamisele kuulub frantsiisivõtja tööülesannete hulka inimeste värbamine ja oma meeskonna ning väikepoe kasumlik juhtimine. R-Kioski vastutada on seevastu lepingud väikepoe rentimisel, IT-tugi, turundustegevused, inventar, tootearendus, raamatupidamine, koolitused ning erinevate lubade ja litsentside haldamine.
Tänavune aasta frantsiisipidaja Ehtel Soovik peab tiitlit suureks tunnustuseks enda tööle, mis motiveerib veelgi enam pingutama. Tema sõnul sobib frantsiisivõtjaks inimene, kes on positiivse ellusuhtumisega ja lahendustele orienteeritud. Väga olulised on ka sotsiaalsed oskused. „Minu töö on tihedalt seotud suhtlemisega. Usun, et frantsiisipidaja edu alus on see, kuivõrd suudab ta üles näidata hoolivust teiste suhtes - olgu nendeks kolleegid või kliendid,“ toob Soovik välja. Ta rõhutab ka ettevõtte ja isiklike väärtuste ühtimise olulisust silmapaistvate tulemuste saavutamisel. „Kliimaprobleemidest pole võimalik mööda vaadata. Ühekordsete kohvitopside asendamine taimse päritoluga topsidega, plastivabade ja komposteeruvate topsikaante kasutuselevõtt ning ühekordsete plastist nõude ja söögiriistade asendamine biolagunevate alternatiividega näitavad, et soovime tagada arengu läbi keskkonnasäästliku ettevõtluse. Pean seda väga oluliseks,“ ütleb Soovik.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele